0 oy
199 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,151 puan) tarafından
Kızlar bu aralar kovid etrafımızda fink atıyor. Eşimin iş yerinde 3 kişi çıkmş. Gebelikte geçirenler nasıl geçti. Kötü müydü belirtler nelerdi. Lütfen cvplayın. Arkadaşı yazmş eşime sen temaslısın yengeye çocuğa yaklaşma bulaşmasn

3 Cevaplar

0 oy
(1,151 puan) tarafından
Kızlar bana bi cvp
-Reklam-
0 oy
(1,151 puan) tarafından
Kızlar cvp vereeeeeğeğğğbğğnğnğnğnğ
(1,015 puan) tarafından
Bende hamıleyken ıkı kez gecırdım fakat belırtısızdı cok sukur
(1,151 puan) tarafından
Acaba geçirip geçirmediğimizi anlayabilir miyiz? Daha önceden
(1,015 puan) tarafından
Zannetmıyorum. Bı belırtı vermedıyse anlayamazsınız. Ben sezeryan ıcın test yaptırmustım oyle anladım pozıtıf oldugumu.
0 oy
(16,378 puan) tarafından
Gebelikte nasıl olur bilemem canım ama yani gribin daha agırı. Biz gene supheliyiz ama bu seferde pozitif olalım gebertcem bu adamı
(1,151 puan) tarafından
Eşimde bişey yok. İki gündür test veriyor. Bugün yine verdi acaba virüs bulaştktan ne kadar sonra testte çıkar
(16,378 puan) tarafından
5 gun diye biliyorum canım
(1,151 puan) tarafından
Ya bence eşime geçmedi. Hergün yüzyüzeler. İki defadr test yapıyor.
(16,378 puan) tarafından
İlle gececek degil ki. Vallahi adam seviyor bu illet
(1,151 puan) tarafından
Aynen ya inşallah geçmemiştir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 252 göst.
2 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Pasakizz (1,559 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 435 göst.
0 oy
6 cevap 395 göst.
31 Mart 2021 Diğer kategorisinde Beyza5 (5,067 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 140 göst.
24 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,672 soru

24,672,132 cevap

367,315 kullanıcı

...