Biz ayrıyız zaten ama ayda bir gelseler bile yeterince sinir edip gidiyorlar. Bize kişisel bişe demezler ama başkaları hakkında konuşurken asıl hedef biz oluruz. salk gibimi görünüyorum acaba anlamayacak kadar.
O zaman danskop kop
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın