207 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (1,629 puan) tarafından
İstanbulda yaşıyoruz bursaya gezemeye gidecez güzel göl kenarları gördüm kamp yapmak istiyorum çadır var daha önce sahilde çadırda kaldık hiç üşütmüyor. Yatakda var. Otel pansiyon gibi yerlerde psikolojik olarak koronadan korktuğum için kalamıyorum. Hemde güzel bi deneyim olur diye düşünüyorum varmı kamp yapan .2 gün kalmayo düşünüyoruz bunarada

10 Cevaplar

Çocuk yoksa güzel

Ama çocuk varsa kaç anam kaç
Çocukta var 2 buçuk yaşımda ama :) niye öyle dedin ya
tarafından
Ya çocukla zor oluyor kamp ortamı ev gibi olmuyor
(1,629 puan) tarafından
Ya tabiki olmaz ama biz yemek falan dışarıda yiyip akşam çadırın yanında ateş yakıp sohbet ederiz yatarız öyle mangal vs uğraşamam
-Reklam-
(1,521 puan) tarafından
COK ozenmis istemisimdir , ama bortu böcek korkusundan cam bile acik yatamazken sırf bu sebeple hic cesaret edemedim
(1,629 puan) tarafından
Bizdeki çadıra toz dahi girmiyor yoksa bende karımcadan bile korkarım :) o komuda içim rahat
(2,368 puan) tarafından
dagda kampta kaldınızmı hiç biz yapmadık ama esim cok istiyor ben korkarım die istemyrm
tarafından
Benim kocam hic korkmuyor Uludağda  kamp atıyorlar hemde öyle ormanın içinde yol kenarı falan değil:))
(2,368 puan) tarafından
aaa hakkaten tıprk fln nasl tenizlendnz ama kızın cok mutlu olmuştur bide söyle bişey var kızın uyanınca sabah fln denize girerse diye korkarım aman dikkat edin bencede öyle yaparsanız daha iyi olur
(1,629 puan) tarafından
Sahilin yanjmda duşlar oluyor orda temizlemdik tabi eve gelince esyaları boşaltıp kumunu çırpıp yıkamak çok kötü.
(2,368 puan) tarafından
cok cok zor olur ya dagda deneseniz
tarafından
Dagi tavsiye etmem cocukla ben valla gündüz bile ates olmasa üşüyorum
0 oy
Esim çok gidiyordu  ben gece sevmiyorum kalmayı birincisi deniz kenarı ise uyku tulumu olmadan olabilir uludag ise uyku tulumsuz donarsiniz esim çoğu yeri biliyor bursada ve gerçekten çevresi falan dağcı kamp onlardan sorulur:)
(1,629 puan) tarafından
Soraraan bana yerlerm isimlerni söylersen çol sevinirim dediğim gbi göl kenarı veya güzel manzaralı bi yer istiyorum:)
tarafından
Yarin artık eşim uyudu :)
(1,629 puan) tarafından
Tamam tamam unutma ama :) unutursan özelden yazcam
tarafından
Yok yaz fikir verir onlar cok insan olmayan garip yerlerde kamp kuruyorlar ateş yakmak için birde
(1,629 puan) tarafından
Bende sakin bi yer düşünüyorum kesin yaArım sana :)
(1,850 puan) tarafından
Kalınacak yer bi kamp yeri değilse çok zor şu elektirik lavabo olmadan zor

Ama biz bir hafta kamp yerinde kaldık elektirik su buzdolabı mutfak duş lavabo herşey oliyirrcok güzel geçmişti

Çadır başına 70 lira falandı geceliği bence özel kamp yerlerine bakın hem çocuk ile daha kolay olur
(1,629 puan) tarafından
Teşekkür ederim bu yorumu dikkate alıcam
(3,451 puan) tarafından
Ben çoookkk yaptım, şimdi çocuk olunca da yapcaz bakalım şimdiden onu düşünüyorum nasıl geçicek diye heyecanlanıyorum :) çocuğumuzu da kendimiz gibi kampçı yetiştircez inşallah
(1,629 puan) tarafından
Ay ne güzel inşallah bizimde devam gelir çocuk büyüdü bende korkmuyorum kolay olacağını düşünüyorum
tarafından
Biz gittik çocukla mangal da yaptık yemekte sorun olmuyor ben seviyorum
(1,629 puan) tarafından
Ben mangalla ıvır zıvırla bile uğraşmayacam daha kolay olur o zamna
tarafından
Evet daha kolay olur ama semaver al mutlaka gece ateş yakıp çay içmesi güzel oluyor çocuk varsa hamak kurarsin benim oğlum gün içinde hiç uyumaz kamptayken hamak kurduk bir sueu uyudu
(2,963 puan) tarafından
Cok guzel oluyor. Bayramda cikicaz bizde yillardir gezeriz. Cadir evimiz gibi begendigimiz yere atar kurariz hemen. Kafan dağılır. Iyi olur. Ama havalara dikkat geceleri bazi yerler soguk oluyor cocugu hasta etmeyin
(1,629 puan) tarafından
Yok canım inşllah hasta falan olmaz çadır aşırı sıcak oluyor üşüyeceğini sanmıyorum bakalım heycanla gitmeyi bekliyorum çalışıyorum kafam dağılaın değişik deneyim olsjn istiylrjm
(2,963 puan) tarafından
Hadi hayirlisiyla gidin o zaman :) iyi geliyor insana ya bende gun sayiyorum gitmeye :)
(3,551 puan) tarafından
İki kıızm var sürekli gideriz. Kamp gibisi varmı?
(252 puan) tarafından
Yaa bende düşündüm de tatile cikicaz hiç kalacak bı yerde ayarlamadik öyle Allah'a emanet gidicez açıkta kalmayalım diyorum buluruz en kötü arabada kalırız diyo teyy Allah'ım sizin çadır nasıl memnun musun bacım markası var mı hani korunaklı mi
(3,551 puan) tarafından
Canım biz çadırda kalmıyoruz. Doblo tarzı araba kiralıyoruz arkası boş olandan arkada kızlar uyuyor. Bizde ateş yakıyoruz sabaha kadar basında sohbet muhabbet ediyoruz eşimle. Yıldızları izliyoruz süper oluyor. Valla. Maldivlere gitsem bu kadar keyf almam
(252 puan) tarafından
☺️☺️☺️diyosuunn valla bende kara kara düşünüyorum zaten uçmuş otel fiyatları dedim çadır mi alsak daha uygun olur dışarda yer içeriz zaten otelde de sabah kahvaltısı hariç dışarda yiyosun en hesaplisi ya araba ya çadır valla ☺️☺️
(1,629 puan) tarafından
Harikasın :) daha çok gaza geliyorum bu öajları görünce çadır yatak sandalye kilim vs herşey var bunlar varken neden zor olsun ki değilmi :)
(3,551 puan) tarafından
Vıyy doğuracam diye korkudan gidemiyorum bu sene yoksa bayrama gidecektim 4 gün yine. Baya uzak birde şehre. Ne olur ne olmaz diye gitmeyeceğim. Erken kasılmalarım falan var. Yoksa kahvaltılık mangallık ne varsa dolduruyordum ekmeği içecegi. Gölet kenarına gidiyorduk. Bizim gibi çadırı alıp gelenler de oluyordu. O ateşi yakıp basında göletin buharı ile ile ıslanarak sabahlayıp güneşin doğuşunu izlemek eşimle çok ayrı Bi duygu....
(252 puan) tarafından
Hiç denemedim ama çok merak etmişimdir bizde tatile cikicaz yarın ama kara kara düşünüyorum valla nerde kalicaz diye kalacak bı yer de ayarlamadik Allah'a emanet diyorum eşime ya açıkta kalırsak kalmayız diyo bacım sizin çadır nasıl su geciriyo mu markası falan var mıdır
(1,629 puan) tarafından
Markasını hiç bilmiyorum ama su yağmur geçirmiyor içi sıcacık oluyor bunalıp cam açıyoruz hatta
(252 puan) tarafından
Yaa ne güzel keşke bulabilirsem alırım bende yazıyorum hepsi su geçirmez yaziyo da gerçekten öyle midir bilmiyorum
(1,629 puan) tarafından
Decathlon diye markaya bakın bizimki bundan değil ama bi tamıdıkta var çok kaliyeli biraz pahalı ama bi kere alınıyor iyisi olsun benve

İlgili sorular

5 cevap 132 göst.
3 Ocak 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Ozlmugur (106 puan) tarafından soruldu
37 cevap 1,282 göst.
24 Kasım 2019 Tatil-Seyehat kategorisinde misafir tarafından soruldu
4 cevap 62 göst.
4 Ağustos 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Oksuz06_ (111 puan) tarafından soruldu
0 cevap 28 göst.
9 Nisan 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Sultanhanim (99 puan) tarafından soruldu