Bunun bir çok sebebi var. Kardeş olması okula başlaması çocuğa karşı ihmalkar olmak(ama üstüne düşüyorum diyorsun) aile içi anne babanın birbirine karşı kavgaları şiddetleri varsa ve en önemlisi istirmar olması(hep benimle diyorsun) kardeş kıskançlığından yapıyorsa bebekliğine dönmek istiyor kardeşi gibi olmak kendisine kardeşinden bir tık fazla ilgi göster canım. Altına yaptığında aşırı tepkiler verme sakın . tuvalet eğitiminde öğretirken sert davranmışmıydın
1,512,264 soru
24,666,931 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın