353 göst.
(114 puan) tarafından

Kizlar ben kendimi bildim bileli sisko bi kizdim ergenligimde baya dalga geçiliyordu yok cok guzelsin ama cok sikosun yürüyen damacana kilolu barbie diyorlardi bende azim ettim diyet ve spor yaptim 6 ayda 92den 65e indim ve vucudum cok sıkılasmışti evlendiğinde 74e kadar çıktım hamile kalinca 69 indim simdi 25 haftaligim 74 oldum tekrar ve affederiniz popom o kadar büyüdü ki kız bebegim olcak bide gobegim hafif ama kalcalarim aşırı büyüdü kendimi tekrar obez gibi hissediyorum esim begenmiyor soğudu saniyorum esimle kavga ediyorum durmadan benden soğuduğunu sandığım icin kilom hakkinda bisi demiyor hic ama ne biliyim taktim

7 Cevaplar

0 oy
(153 puan) tarafından

Bosver canm bebeğin icin katlan dogum sonu geri verirsin sonucta bi azim varmis bak içinde o olmasa hepten bitiksin bnde 84 kilo oldm bnde kendimden sogudum ama napaym az kaldi diom sabresiyim eşim dio dogurunca 50 kiloya düşeceksin emrin olur senin cocugn icin boyle oldm begenmiyorsan kapi orda diom susturuyorm hicye takmıyorum aman sallaaaa :))

(114 puan) tarafından
Guzel cevap veriyormussun esim kilom hakkinda bisi demiyor ama yinede kurunyuluyum zaten aramiz cokda iyi sayilmaz :))
(153 puan) tarafından
Aman canm bosver napalm biz zayf fit kadnlardan degiliz olamayacagz da sanrm bn daha kendimi 62 kilonun altnda gormedm lise yillarmda hep 70lerdeydm evlenrkn 60 oldm snra dogm yine al sonra ver sonra yine al bunye karmasik oldu bnda bnde zayflamak istiyorm ama baklm o azim gelmesi gerek once :)
0 oy
(612 puan) tarafından

Ohoo benim kendimi camdan asagi atmam lazim.ozaman. esin dis gorunuse onem vermiomus iste daha neyin takintisini yapiosunki gulum.birak akisina ister kilo verirsin ister alirsin bu sadece senin bilecegin mesele.olmali baskalarina göre yonlendirme kendini. Bi kere gelmişin dunyaya birak keyfince yasa. hersey adamlarin seni beyenmesi degil

(114 puan) tarafından
Eskiden oyle diye  obez sinirina gelmistim saglik açısından kötü bi durumdu aman boşver ye gitsin demek :))
(612 puan) tarafından
Insanin bi iradesi var evet ye gitsin bidaha gelmicen dunyaya ama dunyada sadece yemek yemekten ibaret degilki farkli guzellikleeide var o aradaki dengeyi kurmak.onemli olan canim yoksa biraz yemek yemisin varain 90 kilo.olmussun nolcakki saglikliysan problem yok bence
+1 oy
(13 puan) tarafından

Bendede hep bi kilo proplemi var cnm boyum kisa oldugundan hep kilolu gorunmusmdur evdengidmde 56 kiloydm ama kilolu gorunuyordm evlenince hep evin icnde harektsiz kaldm 80lara ckmstm bi ara sonra 12 kilo vermistm ise girdm  Cok surmedi hamile kaldm geri suan 74 oldm 5 kilo aldm aslnda ama cok gorunuyor iste benimde kizim olack kalca falan iyice ckti gobek desen o bicim 31 haftalgm kocaman bi karin dusun ama benm adam pskopat sanrm bayilyor suan bu halime ama dogsun hemen bi diyetisyen falan ip gibi olcm :) biraz once bsye sigmadim diye otrdm bi saat agldm ya ne zorms bu hamilelik :)

(114 puan) tarafından
Hicc sorma ya cokk zorr her hafta kilo alniyor:))
0 oy
tarafından

Keyiften kilo almiyoruz dünya ya bir can bir evlat getiriyoruz tabiki popomuzda büyür göbeğimizde eşin seni bunun için begenmiyorsa o onun ayıbı herşey görüntü değil sonuç itibari ile şuan kilo aliyosam ona evlat vermek için sonuçta evlenirken inceciktim şuan popumuz çıktıysa içimizdeki minikler yüzünden benim eşim asla boyle bi şeye takilmaz hersey sırf görüntü demek değil onun için çok sansliyim o yüzden esin biraz seni anlaması lazım o yüzden çok takiyosun

0 oy
(76 puan) tarafından
Canim ben hep ideal kilodaydim. Simdi gebeyim ve kiz bebise hamileyim 20 haftalik oldum 3 kilo almama ragmen dedigin gibi kalcalarm genisledi gobek cikti vucudum cok cabuk catlar benim hafif catlaklarim olmaya basladi. Ama ben kendime suanda hep diyorum ki ben harikayim arti cok seksiyim.. ben cok guzel bir kadinim cunku anne olucam. Ben cok harika bi kadinim cunku Allah bana bebegimi nasip etti.. ve inan bana burdaki anneler ve sen hepiniz harikasiniz ve cok guzelsiniz cunku hepiniz icinizde bi can tasiyorsunuz.. bizler Allahin mucizeleriyiz bebeklerimizde oyle.. esim beni begensin begenmesin ben bebegimin koruyucu melegi olucam onun aski olucam. Ve emin ol bizim en buyuk asklarimiz suanda gobislerimizde bizi tekmeleyen sipalar :)

Bir kere yapmissin bir daha kilo verebilirsin bebisinden sonra buna emin ol ve uzme kendini. Ve vucudunda her ne olursa olsun bebeginin imzasi bunun tadini cikararak yasa gebeligini..
0 oy
(2,688 puan) tarafından

sende yillarin etkisi var canim bende hep zayiftim. dugunden once almistim dugunden sonrada kilo aldım hamileliktede 16 kilo aldim simdi pofuduk tontis diyorlar hic takma kafana bende esime diyorum cirkinledtim ben demi diye o hamilelik psikolojisi valla insan evrim geciriyor valla

0 oy
(32 puan) tarafından

Kıyamam sana.. Azimli birisin bak kilo vermişsin, azıcık sabret bebeğin doğsun sonra yine yavaş yavaş verirsin kilonu hemde daha da fit olursun merak etme yeterli iste =) mesela ben de sabırsızlanıyorum bebiş doğsun kilo vereyim diye 

İlgili bir soru bulunamadı

23,415 soru

212,311 cevap

379,721 yorum

2,819 kullanıcı

Kategoriler

...