Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın