0 oy
233 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Hastanedeyiz kan verdik ıdrar yapmasını bekliyorum yarim saattır yok yapmıyor. Tahliller için. Ne yapmam lazım   idrar yapması için

10 Cevaplar

0 oy
(6,466 puan) tarafından
Bezini bağkama sık sık su içir
-Reklam-
0 oy
tarafından

Su içir yada mama yedir

0 oy
(8,496 puan) tarafından

Youtbe çiş sesi aç :)

0 oy
tarafından
Bol bol emzir cnm bende geçen gün öyle oldum ama iki gün önce gittim çok şükür verebildim bol bol emzirdim 
0 oy
tarafından
Emdrmen lazm sık sk
0 oy
(4,284 puan) tarafından
Göbeğine şu damlat
0 oy
(548 puan) tarafından
Sulu şeyler içir meyvasuyu fln anca öyle çiş yapar
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Benimki 1 buçuk aylıkken idrar kültürüne bakacaktı doktor 2 saat bekledim artık mesai olmasına 30 dakika kala yaptı delirtti beni çişini yaptığını görünce sevinçten uçtum :) 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Su felan içir canım. 
0 oy
tarafından

kac ayl8k bilmiyorum da ek gıda alıyorsa meyveli sut meyvesuyu bol bol su içir mama alıyosa mama emiyosa emzir bezini bağlama popolari açık olduğunda daha cok çiş yapma istekleri geliyo :D yürüt haraket ettirt

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 163 göst.
7 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Azracan11 (870 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 171 göst.
8 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde B...1989 (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 609 göst.
28 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 185 göst.
9 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Benvesen (161 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...