Günaydın gününüz aydın olsun. Bugün pozitif pasladim çok şükür adamla pastanede güzel bir kahvaltı yaptık onu işe bıraktım kendim Hastaneye geldim 9 buçukta. Doktor gelecek bekliyorum. Sizler neler yapıyorsunuz.
Uyandık cimcime ile kalkabilirsek kahvaltı yapacaz
Günaydın canım kahvaltı yaptım çay içiyorum ev toparlancak supurulcek kızımı 2 okula yolcu etcem çok iş var
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın