Fotoğraflari yigenlerim atmasa asla inanmazdım bu duruma. Ama resmen cekim gücü var. Annemde de denedm oluyo. Ben aşı olmaya firsat bulamadm henüz ve bende tutmuyo.
Bunun sebebini bilen var mi?
Ohaaaaa ciddimi bu laaa bende niye olmadı
7 yaşındaydım bunu denediğimde kolumda, sırtımda falan durdu kaşık-çatal.. Şuan 30 yaşındayım hala duruyor..
bunun aşıyla alakası yok ki yolda yürürken başınıza taş düşse aşı çekti diyeceksiniz
1,512,589 soru
24,671,120 cevap
367,267 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın