Ben kullanıyorum herhangi sıkıntı yaşamadm çok şükür
Saglik ocagindan verilen damlayi veriyordum basta. Asiri derecede huysuzluk ve kabız yapti anne sutu almasina ragmen. Eczaneden baska aldim hicbir sıkıntımiz kalmadi bunu kullaniyoruz simdi. Icinde sadece d vitamini ve zeytinyagi var
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın