0 oy
249 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (389 puan) tarafından
Devlet bebeklere mama yardımı yapıyor mu alan varmı acaba 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben belediyeye başvuru yaptım öyle bir yardımımız yok dendi 

Ahbap derneğine ve ihtiyaç ahritasina da başvuru yaptım halûk levent in kendi resmi hesabına da yazdım hiç bir yerden geri dönüş olmadı hala bekliyorum 
(389 puan) tarafından
Nerede oturuyosn
tarafından
Kayseri de oturuyorum
(8,852 puan) tarafından
153 te yıne bi sorun büyük şehir belediyesi veryor herhlde
tarafından
Bide orayı arayım aramadigim tek orası kaldı ")
-Reklam-
0 oy
(359 puan) tarafından
Yok bacım en az 3 çocuk diye öneri yapılıyor sadece gerisi Allah ne verdiyse 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 421 göst.
10 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Elif5858 (214 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 346 göst.
21 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Aylinece (448 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 917 göst.
11 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Raanesi (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 221 göst.
24 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bal oglum (1,202 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...