274 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (564 puan) tarafından

Kızlar Karadeniz turuna çıkıcaz arabamızla ankaradan yola çıkıcaz Rize’ye kadar gidicez daha önce gidenler memleketi olanlar yol boyunca nereleri önerirsiniz gezelim neler yiyelim mutlaka yap dediğiniz şeyler neler :)

17 Cevaplar

tarafından
Samsun Ordu Trabzon Rize samsunlu birisi olarak candal alabalık tesisleri ve atakumu kesin gezin Ordu'da Boztepe Trabzon'da oturan birisi olarak da Uzungöl iskopya dağ evleri sera gölü Rize de de yaylalara mutlkaa çıkın özellikle Ayder
Çok teşekkür ederim canım
Rica ederim canım
(119,523 puan) tarafından
trabzona gitsem tereyag alacam ☺
-Reklam-
(4,152 puan) tarafından
Ayy hayalim yaa bizde cok istiyoruzz karadeniz turunuu arabamizla
(564 puan) tarafından
Yaa inşallah olur canım en yakın zamanda
(4,152 puan) tarafından
Yaa ins kuzumm.
tarafından
Tek rize ve artvine gidebildim henüz Rize'de İkizdere ve Ayder yaylası çok güzel zipline a kesinlikle binmelisin sahilide güzel onun dışında merkez küçük bir yer
Çok teşekkür ederim canım
tarafından
En çok istediğim şeylerin arasında
(564 puan) tarafından
İnşallah gidersin canım ;)
tarafından
Hiç gitmedim ama internetten gördüğüm kadarıyla Rize-Ayder yaylası ve Trabzon-Uzun göl güzel yerlere benziyor
(7,654 puan) tarafından
Beni da getirin Trabzonda inerim:)))
(350 puan) tarafından
Trabzonda sumele manastırı var rize de aydar yaylasi ordu da telefelik var dağın tepesinden  biniyorsun ordu sahil falan güzel oralar
tarafından
Ben sinopluyum biraz ufak bi şehir cezaevi ve şelaleleri çok güzel gezmenizi öneririm
(683 puan) tarafından
Trabzon’da uzun göle gitmelisin Sümela manastırı Maçka çok güzel Rize de zil kalesi mutlaka git Ayder güzel anzer de çok güzel biz iksine de gittik geçen ay palovit şelalesi var Şenyuva köprüsü Rize’de görmen gereken yerler arasında Karadeniz’in her yeri güzel

Bu da ayderden bi kare olsun ah içim Karadeniz’e akıyor şuan yaaaa çok şanslısın
(274 puan) tarafından
Ordu Ünyeye de gel kız :))
(107 puan) tarafından
Biz balayına Karadeniz'e gitmiştik.Trabzonda otelde kaldık araba kiralayıp her yeri gezdik.Ayder yaylası uzun göl Sümela manastırı vs. O sıra sen anlat Karadeniz dizisinin çekimleri vardı oralarda gitmiştik Karadeniz gerçekten çok güzel:)
(1,307 puan) tarafından
Ben orduluyum canm yapan neresi var tqm bilmiyorum ama karalahana yemeğini mısır ekmeğini mutlaka yeyin rizede dağ evleri var oraya da gideblrsn karadenzn yaylaları biraz soğuk genel olarak mutlaka hırka falan alın yanınızq
(2,886 puan) tarafından
Bizde balayı için düşünüyoruz ya inşallah bir gün gideriz
tarafından
Biz Aralık ayında Bingöl'den gittik canım yol boyu çok durmadık Trabzon merkezde deniz manzaralı bı otelde kaldık, sabahında Trabzon kalesi, Boztepe, Atatürk köşkünü gezdik sonra Uzungöle gittik ordada bir gece kaldık çok güzeldi doğa motel var uzungolde tam gölün yanında orda manzaralı oda tercih edebilirsiniz, sonra ordada bı gece kalıp kahvalti yapıp rizeye gittik Rize'de sadece kız kalesine ve Etnografya müzesine gittik, çünkü kış ayıydı yaylalara çıkmadık
Ordu boztepe ye gidin teleferiğe binin ordan da paraşüte binin. Çok eğlenceli oluyor canım
(3,451 puan) tarafından

Eşim Rizeli olduğu için cevap vereyim :) Rize'de kesin yaylalara çıkın, eğer arabanız yüksek değilse turlar var minibüsle yaylalara çıkarıyor, benim favori yaylam huser yaylası oldu, pokut yaylası da çok güzel. Aydere her araba çıkıyo ama ben pek beğenmedim çok kalabalık ve bozmuşlar doğayı baya bi. Bu da huser ve pokut yaylasından  fotoğrafım :)  salıncakta ki huser yaylası, diğeri de pokut yaylası.

İlgili sorular

5 cevap 87 göst.
22 Mart 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Anneyimm93 (54 puan) tarafından soruldu
6 cevap 112 göst.
10 Mart 2023 Diğer kategorisinde Hwuain90 (455 puan) tarafından soruldu
3 cevap 105 göst.
10 Haziran 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Doruk Hatice (665 puan) tarafından soruldu