155 göst.
(49 puan) tarafından
Kızlar bebek odası için el emeği birşeyler yapmak istiyorum hem evde çok sıkılıyorum ugrasim olsun istiyorum bu arada bebeğimin cinsiyeti erkek neler yapabilirim ya da ev dekorasyonu da olur çok sıkıldım evde durmaktan hep okuyordum ya da çalışıyordum. Şimdi evde kalınca kendime uğraş arıyorum neler yapabilirim?

7 Cevaplar

0 oy
(170 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

image

 bak boyle yaptim ben 
(49 puan) tarafından
Ay çok güzel olmuş canım ya ben de bir bakayım buralara belki bulurum pek bir yerde bilmiyorum ama hangi boya ile boyadın birde
(170 puan) tarafından
Ben bi yerden siparis veriyorum piyasaya gore cok ucuza kesim yapiyo kargoyla geldi banada istersen verebilirim no   onu da akrilik boya aldim onunla boyadim beyaz gri hardal rengi aldm vanim
(49 puan) tarafından
Nerden sipariş veriyorsun acaba canim
(785 puan) tarafından
Ay ne güzel bende istiyorum nasıl yaptın nerden istedin
(170 puan) tarafından
:) attim canim resim ahsapsanatsahnesi diye bi yerden kendin yapiyorsun emek veriyorsun guzel oluyo :)
(785 puan) tarafından
Evet ama kiradayim ev benim değil sonra dank etti kafama :) yapıştırılır heralde bunlar
(170 puan) tarafından
Bnde cift tarfli bantla yapistrdm zaten canim
0 oy
(3,197 puan) tarafından
Oyuncak yap canım ya da çeşit çeşit kumas al güneş bulut ay şeklinde yastıklar yap battaniye falan ör beşiğine 
(49 puan) tarafından
Canım elimden  pek örgü isi gelmiyor yastığı bende düşündüm ama hangi kumaş almalıyım acaba
(3,197 puan) tarafından
Biz çarşaf kumaşı alıp yaptık canım çok güzel oldu
(49 puan) tarafından
Tamam  tesekkur ederim canım:)
(3,197 puan) tarafından
Rica ederim canım:)
0 oy
(170 puan) tarafından
Canim bnde ahsap kesim yapan bi yerden isimlik bulut yildiz falan aldim duz kesilmis tahtalar geliyor boya aldim onlari boyadim col guzel oldu resim koymayi bilsem atarim buraya  inan instagram sayfalarnda 150 200 tlye satiyolar aynisini
0 oy
(170 puan) tarafından

imageboyada bundan olacak canim

0 oy
(170 puan) tarafından

image

 buradan yaptrdm canim adam cok ilgili istedigin modeli cikariyo hatta bu benim rafim bunuda yaptrdm ama henuz boyamadm cocukla biraz zor oluyo ancak oburkileri yapabildim :)
(785 puan) tarafından
Sayfanın adı ne
(170 puan) tarafından
Ahsapsanatsahnesi
0 oy
(36 puan) tarafından

image

Ben böyle birşey yaptım ultrason fotolarini koyuyorm :)

0 oy
(385 puan) tarafından
Puffy battaniye yapabilirsin bizi cook sıcak tutmuştu kışın ve bi günde bitiyor nette de bir sürü örnekleri var öğretiyorlar ama ipi biraz pahalı canım 
(49 puan) tarafından
Sağol canım araştırayım

İlgili sorular

2 cevap 143 göst.
30, Haziran, 30 Baharrr91ö (5 puan) tarafından soruldu
3 cevap 410 göst.
12, Haziran, 12 misafir tarafından soruldu
3 cevap 116 göst.
24, Ekim, 2018 Rümeysa (3 puan) tarafından soruldu
11 cevap 233 göst.
7, Ağustos, 2018 Özgekksal (10 puan) tarafından soruldu
10 cevap 216 göst.
30, Ağustos, 30 Zeynep34 (27 puan) tarafından soruldu
16 cevap 400 göst.
24, Ağustos, 24 ZeynepAsya'nınAnnesi (349 puan) tarafından soruldu

28,087 soru

261,987 cevap

472,991 yorum

3,130 kullanıcı

Kategoriler

...