Slm kızlar. Ben pazar gunu sezaryan oldum. Hastaneden cıkarken doktor recete verdı. Bugun ılacları aldım kan sulandırıcı yazmıs oskapar mı ne. Ama 2 tane. Hemsıre 10 tane oluyo genelde neden ıkı dedı bılmıyom dedım. Sızın kac taneydı. Bıde bana pansuman yap hergun dedı ama hemsıre hergun yapılmaz dedı. Anlamdım sızlerın nasıl oldu
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın