3 tane velet büyüyorum hiç bez stoğu yapmadım ben azar azar aldım çünkü hep kalıyo sürekli bitmeye yakın alıyorum öyle daha mantıklı çünkü bez hep ziyan oluyo sonra
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın