190 göst.
(319 puan) tarafından
Bu zamana kadar eşim çıkiyordu is yeri de cumartesi günü calismamak için hafta içi saati uzattılar 7 de cikip 8 de evde oluyor 8 den sonra da pazarda satılan güzel değil bugün ne yapsam açaba kayimpederi mi arasam bni alsın kaynanamda yürüyemiyo pek ayağında platin var arabayla gidiyo pazara kaynanam alışveriş ediyo arabaya koyup eve gidiyorlar bnde söylesem bni de alsalar gerçi çok birsey almicam salatalık domates ve meyve alicam tasiyamam diye korkuyorum birzda pazar arabasi mi getirsem yoksa 
Gebelik haftası 29+6????????

12 Cevaplar

0 oy
(2,691 puan) tarafından
Pazar arabanla çıkıp kendin de yapabilirsin ben şimdi oğlumla gidiyorum pazara zor da olmuyor 
0 oy
(1,800 puan) tarafından
Pazar arabasıyla rahatça gide bilirsin canım ben hayatımda hiç gitmedim pazara eşimde asla izin vermez gitmeme kendisi halleder
0 oy
(6,807 puan) tarafından
O kadarcik sey icin degmez aliver marketten manavdan
0 oy
(185 puan) tarafından

Bende kendim gidip pazar alisverisini yapmak istiyorum burda persembe pazari var ama esim evlendigimizden beri gondermiyo cok kalabalik oluyo daralirsin ben bime sinirleniyorum diyo saten persembede iste oluyo pazarda aslinda bize biraz uzak o yuzden hafta sonu marketten hallediyoruz   hele simdi hamileyim diye daha bi ustumuze dustu  gezmeye bile onsuz cok nadir gonderiyo bisey olur diye  ama insallah bebisimiz dogunca o biraz buyusun bende yavrumla gitmeyi istiyorum  

:D:D:D

0 oy
(60 puan) tarafından
Canim ben doğuma  kadar kendim gittim  pazara kimseden fayda yoktu eşim 8 de çıkıyordu  mecbur gidiyodum
0 oy
(405 puan) tarafından
Benim evimin önüne kuruluyor canim belki 10 adim falan. Ama hamile olduğumu öğrendiğimde  beri hafta sonu eşimle marketten alıyoruz.
0 oy
(265 puan) tarafından

Ben hic pazara gitmeyi sevmem hep eşime soylerim o gider alır benden daha iyi anliyor bu isleri :D

0 oy
(2,669 puan) tarafından
Ben bazen gidiyorum çoğu zaman kaynanama liste atıp aldırıyorum pazar bana uzak o arabayla gidiyor zaten 2 çocukla hele bebekle nereye gidilir birde mazemeler
0 oy
(188 puan) tarafından
Doğurmadan önce gittim dinlene dinlene taşıyıp eve geliyodum. Esim gitme derdi yorulursun ben gitmeyi isterdim. Biraz alırdım kalanı da eşim kendi gelirken alırdı 
0 oy
(338 puan) tarafından
Kizz dert ettigin seye bak :)) ben 3 yasindaki kizimla 38 haftalikken doguma gitmeden bir gun once pazar market v.s yaptim simdi de oglum 6 aylik kizim 4 yasina girdi oglumu onume kanguraya takiyorum kizimida elinden tutuyorum yine pazari marketi yapiyorum çık yap hava super degisiklik olur zaman gecer
0 oy
(1,407 puan) tarafından
Eşim izin vermiyor gitmeme bir kere baygınlık geçirdim sıcaktan ya birlikte gidiyoruz hemen alıp çıkıyoruz çoğu zaman ben liste yapıyorum mananvdan alıyor eşim gerçekten çok sıcak gidemem tek başıma
0 oy
(756 puan) tarafından
Valla uzun suredir migrostan soyluyorum her seyi . Hamileyken dusuk tehlikem vardi . Simdi de bebek var . 

İlgili sorular

10 cevap 195 göst.
24, Aralık, 2018 seven sevilen (171 puan) tarafından soruldu
18 cevap 262 göst.
22, Ağustos, 22 Buse06 (110 puan) tarafından soruldu
9 cevap 272 göst.
9, Ağustos, 9 KardelnEr (194 puan) tarafından soruldu
5 cevap 334 göst.
29, Aralık, 2018 Sefanın annesi (84 puan) tarafından soruldu
1 cevap 165 göst.
29, Aralık, 2018 Sefanın annesi (84 puan) tarafından soruldu

27,091 soru

253,264 cevap

456,229 yorum

3,062 kullanıcı

Kategoriler

...