545 göst.
tarafından

5 aylık kızım var benim eltim bize geldi yıl başı için eltimin de kızı var 14 yaşında kendi kizimi ona verdim baktım çok öpüyor du fazla öpme dedim yüzünde isilik çıkıyor fazla öpünce dedim sonra eltim al kızını dedi hem veriyon hem de öpme yüzünde isilik çıkar diye laf ediyorsun dedi verme çocuğunu dedi bende ne yanlış anlıyorsun yenge dedim çok öpünce yüzünde isilk çıkıyor bizde fazla opmuyoruz dedim bunda alınacak birşey yok dedim kötü birşey mi dedim yani suçlu ben miyim ne var ki bunda şimdi yazın bana ya akşam akşam sinirim bozuldu gerçekten kötü birşey demedim ki güzel bi dille konuştum ne suçum var benim şimdi 

Reklam

10 Cevaplar

+1 oy
(67 puan) tarafından

Ben şimdiden doğurcam resim çekmesinler, öpmesinler kucaklarına almasınlar diye içim içimi yiyor. Bende dicem böyle şeyleri sanırım. Onlarda sevmesin o zaman 

Reklam

0 oy
(2,549 puan) tarafından

Acaba söylerken bi an annelik ic gudusu ile sert mi dedin canim. Eltinde alinmistir. Eger sen guzelce dediysen  eltin alinganlik yapmıştir ne deyim bilemedim valla. Boşver üzülme sende canim bazen insanlar alingan olabiliyor.

0 oy
(200 puan) tarafından

Kucagina veriyosun diye opmek zorundami bu insanlar arkadas ya bakarak sev elini oksa tenini kokla illa bac bac bac opcekler ben daha dogurmadan kaynanama eltime hepsine diyorum opulmicek diye..eltimde.dogum yaptı kaynanamin yeni dogmus bebegi agzindan gozunden optugunu gordukten sora dehsete dustum benim kizimi boyle opemezsiniz dedim kirilan kirilsin sevmek sadece opmek degil 

0 oy
tarafından
Aranizda ki samimiyete bagli canim, eğer samimi degilseniz, sende kirmak amaçlı dile getirmemişsin sonucta, gercekten insan kendi opmeye kıyamıyor. O da hâliyle, aranızda ki mesafeden dolayi alınmış olmalı, ya sen uyarmamalıydın, yada eltin kizini uyarsaymış. Benimkiler büyüdü  buyuk eltim doğurdu, 2 yasina girecek, ben cok seviyorum bazen kizdiriyorum aglatiyorum,op beni diyorum yoksa isisririm diyorum, eltim sag olsun hic birsey demedi yuzume karşı.
0 oy
(905 puan) tarafından

Bn doğurup kimseye elletirmeyi düşünmüyorum biblo gibi herkes baksın ama dokunmasın :))  

0 oy
(163 puan) tarafından
Küçük bebek març març öpülmezki ya onun canı ne ki. Bem şahsen kardeşlerimin hep ellerini yada ayaklarını öperdim. Kendi bebeğiminde aynen öyle öperim. Yazık ben bebeklerin yüzüne karşı nefes bile almam yani yakından konuşmam, kendini savunamıyor diye ağız kokumuzu mu çeksin yavrucak
0 oy
(1,796 puan) tarafından

Kendi çocuğu değil ya sendeki kıyamamazlık duygusu onda yok sonra kremlerle hastahanelerle sen uğraşcaksın bunu düşünmüyolar iki sn lik zevk için çocugun yüzü tahriş oluyo bnde daha doğum yapmadım ama geröekten şimdiden üzülüyoeum bebeğim adına çok öpücekler diye keşke koklamakla yetinseler ama gapcak bişey yok sen sıkma canını olan olmuş benimde sonum senin gbi olcak hep uyarcam öpmeyin diye onlarda bebeği kafama atacaklar :))

0 oy
(2,384 puan) tarafından

Benim oglum da dort aylik opmeden duramiyorum surekli sebeklik yapıyor bilemedim ki simdi ne dicegimi

0 oy
tarafından

Aman boşver onu dert etme 

+1 oy
(16 puan) tarafından

Ay canim ne olcak yani seviliyor ki öpuluyor ne guzel iste bence insan boyle ufak tefek seylere takilip huzurunu bozmamali bak seninfe moralin bozulmus onemli olan gonul hoslugu opulmekle cocuga hic birsry olmaz allahin izniyle evet indan bazen pimpirikleniyo ama ne guzel cocugun sevgiyle buyuyor

Reklam

İlgili sorular

15 cevap 193 göst.
23, Kasım, 23 Minnnnnak (2,398 puan) tarafından soruldu
2 cevap 300 göst.
24, Mart, 24 ElifNur61 (36 puan) tarafından soruldu
21 cevap 601 göst.
20, Mart, 20 ElifNur61 (36 puan) tarafından soruldu
5 cevap 96 göst.
24, Eylül, 24 Minnnnnak (2,398 puan) tarafından soruldu
5 cevap 192 göst.
23, Ağustos, 23 Asel hira (1,135 puan) tarafından soruldu
6 cevap 109 göst.
11, Temmuz, 11 Berilin annesi ❤️ (126 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,023 soru

378,820 cevap

678,118 yorum

3,945 kullanıcı

Kategoriler

...