340 göst.
tarafından

35 hastalıktan sonra öneriyorlar peline masajı yapıp kesi olmadan ve rahat normal doğum geçiren var mı işe yarıyor mu yani? Tavsiye eder misiz yoksa gereksiz bisey mi tecrübeli anneler ? 

Reklam

5 Cevaplar

+1 oy
(969 puan) tarafından

Doğumu bilmiyorum henüz ama. 10 gündür ara ara yaptırıyorum.  

Normalde yürürken bir kasılma acı oluyor rhmimde. 

O geçiyor resmen. 

Rahatlıyor oradaki kaslarım resmen.  Doktorlar önersiğine göre. Etkisi vardır muhakkak. 

Doktorumun dediği de,  tamamen kesisiz olmasa bile 10 dikiş yerine 2 - 3 dikiş yersin dedi. 

(3,591 puan) tarafından
Kendiniz mi yapıyorsunuz eşiniz mi yardımcı oluyor
(969 puan) tarafından
Eşim yapıyor Allah razı olsun.  Videoları falan izledi nasıl yapılıyor tam olarak diye. Yanlış bişey  yaparım diye korktu istemedi başta. Araştırdı. İkna oldu ☺
Reklam

+1 oy
(54 puan) tarafından

Peline masajı nedir kızlar burda duyuyorum nasıl yapılıyo faydası oluyomu

tarafından
Vajnaya masaj yapıyorlar canım yağla zeytin yağı ola bilir kasların genişlemesi için doğumda daha rahat aciklik olsun diye kaslar genişlemezse kesiyorlar ya alttan sonra dikiyorlar peline masaj yap internette var
(54 puan) tarafından
Tamam canm bakıcam nasıl olduguna
+1 oy
(81 puan) tarafından

Yengem yeni doğum yaptı o da yapmıştı perine masajı çok az kesisi vardı kendisi yaptı o 37 den sonra 

+1 oy
(45 puan) tarafından

Bende ilk defa duydum kac haftadan sonra öneriyorlar ben 30+6 haftaligim

tarafından
35 den sonra her akşam yada ne zaman yapa bilirsen
(45 puan) tarafından
Baktım internetten 36hafta diyor biri ama tarif ettigi sekli anlamadim ama unutmazsam denicem insallah yarari varmis sagolun :)
tarafından
Işaret parmağı ve orta parmakla vajinanın alt kısmında sağdan sola soldan sağa doğru masaj işte:D
(45 puan) tarafından
https://youtu.be/BwfgNRsdX0E kız bu ne derse sen tersini söyluyorsun bas parmak diyor bu :D
tarafından
Doktor yaparsa iki parmak sen kendin yaparsan baş parmak işte ben hep doktorların yaptığını izledim )
(45 puan) tarafından
Bende izleyim bikactane hala anlayamadim cunku yanlis bisey yapmayim :D
tarafından
Aman aman dikkat et :D
+1 oy
(1,122 puan) tarafından

Kizlaeim benim dikisim olmaz dikisi olmayanlarda yaptirmalimi

tarafından
Olmaz derken emin misin olmiycagina herkes yaptırabilir diye biliyorum
(1,122 puan) tarafından
Ya tabiki olup olmayacagini allah bilir 4 dogum dada 1 dikis yada hic dikis olmadi
tarafından
Maşallah bir siriin var mi) çok mu yürüyorsun yoksa dinleniyormusun
(1,122 puan) tarafından
Yok bacim benim cocuklar kucuk doguyo ondan 900 gram 1650 gram 2400 gram bide 2750 gram uşak mi bunlar uşak dedigin 4 kilo dogar ;) ;)
(1,122 puan) tarafından
Hele pörtletim 4 kilo yu dikis oluyomu olmuyomu :))))
tarafından
Anammmm az yiyen kilo almasın o zaman :D 1 hafta onde bizimki haftasına gore
Reklam

İlgili sorular

24 cevap 411 göst.
4, Ocak, 4 misafir tarafından soruldu
1 cevap 37 göst.
2, Temmuz, 2 Aşkı❤evladı⚘ (1,992 puan) tarafından soruldu
4 cevap 226 göst.
9, Ocak, 9 Zehra.32 (29 puan) tarafından soruldu
12 cevap 571 göst.
3 cevap 89 göst.
7 cevap 116 göst.
Reklam

39,236 soru

381,937 cevap

683,330 yorum

3,967 kullanıcı

Kategoriler

...