412 göst.
(397 puan) tarafından
Hakikaten yabancilaştırıldım ben itina ile okudugum cogu posta cevap veriyorum 2 gün sadece düşkün durumda oldum defalarca post actim ama üzülüp bana yazan olmadı 400 500 goruntulemeye ragmen onemli degil heralde deyip hep sildim..simdi sizde ister kızın ister tepki gosterin  bilmem ama ben de artik sadece okuyacagim.

13 Cevaplar

0 oy
(1,334 puan) tarafından
Kaç zamndr yokum hyrdr kuzum 
(397 puan) tarafından
2 gün cevap alamayinca 6 defa yazdim alamayinca uzuldum.
(1,334 puan) tarafından
Ne yazdın da cevap alamadın
(397 puan) tarafından
Haftam ileride dogum.ile alakali sordum
Gece uyuyamadim 3 e kadar uyuyamadim bi konuda bi risk olurmu diyr endise edip
 sordum
Kusma hakkinda sordum
Psikolonikmen yiprandigim icin kizlardan destek amacli yazdim yine yok
Sonra baktim benim gibi ayni yasayan arkadaslarin kine ne guzel destek mesajlari var illa dedim burada 5 6 ay taninmakmi gerekki
(1,334 puan) tarafından
İnsanları anlamak zor kuzum  boiver bunları takıp atersini çoğaltma
(397 puan) tarafından
Anladim canim benim...
0 oy
tarafından
Ben genelde bakıyorum da sorun neydi canım çünkü sorular en alta doğru iniyo göremiyoruz çoğu kez 
(397 puan) tarafından
Sildim canim iste ragbet goren postlar olunca benimki hep yok oldu benim cok asiri fazlasiyla kasilmam oluyor acilmam gerceklesmiyor karin topnaiyir ya bebegimin bacagini asagida sert hissediyorum sıkidiyor gibi 1 gun boyunca 4 5 dakka araliklarla kasilma bebeg zarar vermezmi
tarafından
Yok canim bişey olmaz korkma hareketleri varsa bişey olmaz benimkide oluyo kasilmalar falan tas gibi oluyo dimi doktor bunlae normal dedi hareketlerini takip et dedi
(397 puan) tarafından
Hareketleri kasılma olmadigi zmaan oluyor
0 oy
(5,105 puan) tarafından
Sorun neydi canim. Genelde cevap vermeye calisirim hatta cevapsız sorulara bakarim bildigim bisey se cevp vereyim diye. Senin sorunada muhakkak bilgim yoktur ondan yazmamisimdir. Lutfen sende hic takilma arada olabilir herkese oluyor emin ol sadece sana degil .
(397 puan) tarafından
Dogumla alakaliydi cnm
(5,105 puan) tarafından
Silmeseydin canim elbet bi yazsn olurdu. Ama dediğim gibi kafana takma hic. Ikk defa sormadin soru demi muhakkak cevap verilen sorularında olmustur. Arada bunlarda olur.
(397 puan) tarafından
Tamam canım.....
0 oy
(5,281 puan) tarafından
Ben cevabini bildiğim her soruyu yanitlamaya çalışıyorum senin sorun neydi canim silmeseydin keske
(397 puan) tarafından
Yok olmustu altlarda artik
(5,281 puan) tarafından
Yine de silmeseydin ben bazen uzun sure girmeyince iki sayfa falan bakiniyorum ne sorulmus diye gorurduk ilakki
(397 puan) tarafından
Sagolasin canım....
0 oy
tarafından
kuzum gecen aksam oglum ishale yakalandi ateslendi bir post actim sanki kimsenin basina gelmemis gibi bir arkadas cevap yazdi aslinda herkezin yasadigi bir sorun ama tenezul edip yazan olmadi boser takma bence 
(397 puan) tarafından
Dogrudur benimde cocuk olmadigi icin acmamisimdir gerci benim sordugum soru hamilelikle alaklai herkes hamilelik gecirmis burda yuzde 90 ı yok canm oyle buyuk dert edip takacak biri degilim paylastim sadece
(5,281 puan) tarafından
Ama gelmemis de olabilir benim oglum hic ateslenmedi hic isal olmadi..
0 oy
tarafından
Ya şöyle ki neydeyse 1 yildir bu uygulamadaym ozellikle hamilelik bölümüne girmiyorm çünkü zaten 9 ay sürekli ayni sorukari okuyup cevapladik. Dogurdum gebelik dışında takiliyrm hala ayni. Ki burdaki çoğu kiside normal sohbet amacli giriyo doğurmuş çoğu. Ilgi cekmemistir muhtemelen o yzden sorun
(397 puan) tarafından
Ya onu biliyroum zaten ama hakikaten benim gibi olanlar var sikayetlerini yaziyor yinede burda onlar icin post aciyir boyle sikayetleri vardi dogurdumu diye merak ediliyor bile ben onu kastettim cok tanidik olmadigim icin ilgi cekmemis diye dusundugumu belirttim
tarafından
E daha 3 haftalık uyesin dogurdu mu duye merak edilenler kac aydr burda. Normal gayet. Söz bende seni sorcam nesli dogurdu mu diye:)
(397 puan) tarafından
Beni dogurdumu sorun diye bi meselem yok...ilgi görmek.ile alakali degil ben farkli bahsediyorum ama sen farkli bahsediyorsun.. sagol cevap icin ..
tarafından
Senin alinganligin üstünde.
(397 puan) tarafından
Senin gibi konusan olmadi burda da ondan admin oldugun icin rahatlik gelmesin tamam
0 oy
(2,581 puan) tarafından

Burda fazla dogumla ilgili seyler yazilmiyo yazilsa bile fazla cevap verilmiyo sormadan once eski konulara bak bi belki faydasi olur canim

Baktın sonlara dogru gidiyo paylastigin alta yorum at tekrar uste ciksin 
(397 puan) tarafından
Tamam canim benim sagolasin
0 oy
(1,340 puan) tarafından

Bilgim yada fikir verebilecegim seylere cvb vermeye calisiyorum hep sitem etme bsver <3

(397 puan) tarafından
Anladim.....
0 oy
(1,881 puan) tarafından
bu tarz seyler icin yipratma kendini canim

ben 3 gunluk insanda olsa bliosam cevabini yazmaya ozen gosteriorum insan ayirmaksizin.

zaten insan ayirmakda hos degill bu platformda
(397 puan) tarafından
Yok ya ne yipratması ben dusunce mi paylastim yipratmak sitem etmej ayri.mesele cok sukur oyle kendimi hirpalayacak durum olarak gormuyorum dusunce ozgulugum var dile getirmek istedim canım coo dogru diyorsun zaten
0 oy
(202 puan) tarafından
Burda kimseyle bi akrabalığımız yada baska sekilde bi alakamız yok ben özellikle birini takip etmiyorm ewt senin sorunuda gördüm yanlız benim hic oyle olmadı ben hic normal sancı kasılma vs gibi seyler olmadı normal dogumda gerceklesmedi kalkıpta cevabını bilmedigim bi sey hakkndada yanlış yorum yapmak istemedim 
(397 puan) tarafından
Sagolasin yinede
0 oy
(1,756 puan) tarafından
Ben coktandir giremiyorum kendim bile post acib cevap veremiyorum yorumlara..son haftalarda kafam karişik
(397 puan) tarafından
Anladim cnm..
0 oy
(475 puan) tarafından
Canim burası böyle zaten tanıdıkların postlarına yığınla cevap gelir adlarına özel postlar açılır bilinmediklerin böyle kaybolur maalesef
(397 puan) tarafından
Napalım saglik olsun  kuzum
0 oy
(317 puan) tarafından
arkdaşlar bu kasitli birsey degilki gören bilen zaten cevap veriyor burda dogru durst kimse kimseyi tanmiyor ki demeki soru payslca kimse aktif degildi alta giti veya sorunun cevabı bilmiyorlar yorum atmadilar ama emin ol burda herkez cok iyi inslar kimse kimseyi dislamaz
(397 puan) tarafından
Sayfanin yuzde 10 u bilse 2 yorum gelirdi demekki cok zor doru sormusum berak
(317 puan) tarafından
e bak sen diosun cevap gelimyince siliyorum silme işte silmekle hata ediosun cevaplanmamis sorulari admim geri yukarı cekiyor

İlgili sorular

30 cevap 873 göst.
21, Şubat, 21 Emirim34 (3,361 puan) tarafından soruldu
5 cevap 195 göst.
9, Şubat, 9 Papatya__cicek5424 (483 puan) tarafından soruldu
35 cevap 722 göst.
9 cevap 224 göst.
17, Ocak, 17 Sofiye.zgn (444 puan) tarafından soruldu

101,035 soru

2,585,177 cevap

8,065 kullanıcı

...