895 göst.
Diğer kategorisinde (165 puan) tarafından
Bu yaz tatile gidelim dedik İstanbula gezmeye görümcem orda aynı zamanda eşim şahsi araba ile gitmek istiyor bende uçakla gitmek istiyorum sebebi de 2 buçuk yaşında kızım var en az 9 saat araba da durur mu nasıl olur kestiremiyorum biraz da huysuz bir çocuk sizce kabul edip araba ile mi gitmeliyim yoksa uçak mı mantıklı

41 Cevaplar

(2,130 puan) tarafından
Ben yaptim 6 aylikti 14 saatlik yola gttik ama arabayla 10 saat oldu uyudu giderken  sonra bida gttik ondada 8 aylik falanfi sanirim
-Reklam-
(2,965 puan) tarafından
Ben de 9 saatlik yola gideceğim eğer izin alabilirsek işten sabaha karşı 5 gibi çıkıp bebek uyurken biraz yol almayı planlıyoruz. Hatta yolu yarılayınca bir yerde konaklayip ertesi sabah aynı şekilde çıkmayı planlıyoruz. Bebeğim 22 aylık
(165 puan) tarafından
Mantıklı öyle ama eşim gece yolculuğunu hiç sevmiyor o yüzden aydınlıkta gidelim diyor başka bir yerde kalmak olmaz bizim için senin bebek daha küçük birde
(1,358 puan) tarafından
Araba daha mantikli orda gezersiniz kimseye minnet etmeden bide arabada daha rahat gidersiniz dinlene dinlene ohh miss kiz
Onu bilemem cnm gelcez dedilermii
(1,601 puan) tarafından
Valla bende gidicem 2 çocukla uçakla ama araba veya otubus hiç çekilmez bence
tarafından
Uçaklada gittim otobüslede şahsi arabaylada canım sama tavsiyem şahsi arabayla gideceksen gece yolculuğu yap pusetini yanına al yatır kemerini bağla ama uçak daha mantıklı çünkü çok kısa sürüyor ben Ankaradan Gaziantepe 1 saatte indim
(165 puan) tarafından
Puset var ama içinde hiç durmaz kızım uyanır hemen bende uçakla diyorum da bakalım
(2,047 puan) tarafından
Benım kızlarımla da yolculuk yapmak mümkün değil asla oyalanmıyorlar 3 saatlık yolu 7 saatte geldiğimizi bilirim o hatayı da 1 kere yaptım daha yapmam, aksam 8 de uyur benımkıler 7 gibi yola cıkıyoruz 1 saate uyuyorlar sabaha kadar arada uyanırlarsa pışpışlıyorum gittiğim yer de de yataklarını önceden arayıp yatıyorum sessizce cıkarıp yatırıyorum ohh misss sen rahat cocuklar rahat, şahsi arabanla git canım böyle yap
(165 puan) tarafından
Eşim gece yolculuğunu sevmiyor işte benim
(13,208 puan) tarafından

Benjm kızım da 16 aylik olduğunda yolculuk yapacağız uzun yol 17 saat nasıl geçecek bilmiyorum

Arabayi hiç sevmiyor sıkılıyor

Ucaga bindiğimiz ee 12 aylikti hiç kucağımız da oturmadı babasının ayaklarına basarak ayakta durdu etrafı izledi :)

Gittigin yerde kendj araban olması daha iyi bence sürekli başkasından isteyemezwin gezmek için Biz uçakla gittiğimiz de eşim araba kiraladı kayjim veririm dedi ama elin altında olması farklı
(165 puan) tarafından
Benim kızım herşeyden çok çabuk sıkılıyor dikkatini çeken bişeyle bile en fazla 10 dk oyalanır yani bakalım hayırlısı
(1,072 puan) tarafından
Valla 11 aylık bebeyle 11 saat yolculuk yaptım hususi araba ile çok pişmanım bunun bide dönüşü var
(165 puan) tarafından
Bende öyle düşünüyorum hadi gittik yolda durmadı burnumdan getirdi orda kaldığım süre boyunca dönüşü düşünüp canımı sıkacağım
(1,072 puan) tarafından
Valla sıkıntı canım bana kalsa evimden ayrilmazdim çok huysuz ev disinda burnumdan geldi resmen
(4,661 puan) tarafından
Kendi arabaniz olduğu için daha rahat olursunuz istanbulda gezmekte kolay olur
(1,762 puan) tarafından
Vallaha 17 günlükken gittik 8 saat çok iyiydi sonrasında yine gittik şuanda 3.5 aylık arabada hemen uyuyor temmuzda yine gideceğiz 8 saatlik yol 5 aylık olmuş olacak yine rahat geçeceğini düşünüyorum cunki seviyorlar arabayı ama seninki biraz daha büyük nasıl olur bilemem
(165 puan) tarafından
Benim kızım arabayı babasının kucağında  oturup kafasını da dışarı çıkarınca seviyor onu harici arkada koltukta oturarak uzanarak durmaz
(4,101 puan) tarafından
9 saatsa cok degil bence akşam cikarsinz zaten uyums olr biz istanbuldan diyarbakira 13 saat gittik aksam ciktik yolaa sabah ordaydik 2 kizim var ozaman bide hamileydim benm icin zor oldu
(165 puan) tarafından
Akşam mantıklı dediğin gibi ama eşim gece yolculuk sevmiyor işte
(3,419 puan) tarafından
4 saat yolculuk yaptık 8.5 aylık kızım çok huysuzlanmadı uyudu emzirdim oyun oynadık
tarafından
Öncelikle Rabb'im hayır olanı nasip etsin binek olarak. Yavrunu en iyi siz taniyosunuz istişare ederek birine karar verin. Uçak bir saat çok zor geçebilir çünkü oturmak ve kalkmamak zorundasın. Araba daha serbest daha Relax ama çok uzun bir süre. Bilemedim
(165 puan) tarafından
Amin Allah razı olsun aynen devamlı konuşarak karar vermeye çalışıyoruz kızım dan taraf ben uçak istiyorum ama bu sefer dediğin gibi araba da oturmayan uçaktada oturmak istemez ve bu çok daha büyük sıkıntı olur kafamda deli sorular valla rabbim hayra çıkarsın :)
(9,651 puan) tarafından
Eğer istanbulda gezme planımız varsa bence arabayla gidebilirsiniz. Gece yolculuğa çıkarsanız çocuk uyur sizde rahatla gelirsiniz. Kızım 2bucuk yaşındayken 17 saatlik yola çıkmıştır birde 5 6 aylık hamileydim.. mola vere vere tabi
(165 puan) tarafından
Seninki daha uzun daha sıkıntılı olur tabi Allah yardımcımız olsun bakalım bir ya
(6,047 puan) tarafından
Şahsi arabamla giderim gezmeye gidiyorum sonuçta orda gezmek istesem otobüse mi bineceğim çocuklar. Heleki şu pandemi de uçağı da tercih etmezdim.
(165 puan) tarafından
Huysuz bir kızım olmasaydı 20 saat bile olsa bende araba ile giderdim ama kızım burnumdan getirir diyorum
(6,047 puan) tarafından
İşte uçakta da huysuzluk yapar. Beklerken huysuzluk yapar onunla başa çıkmaya çalışırken bir yandan da eşyalarınız valiziniz falan. Ama kendi arabanızda çocuk durmuyor mu çek arabayi kenara bı hava aldır. Veya gece yola çıkacaksınız çocuk uyur çoğu zaman. Yani o yüzden kendi arabaniz daha iyi sanki
tarafından
Ben yapmadim ama kendi arabamiz olsa onunla gitmeyi tercih ederdim cunku bebekler arabayi sever bence huysuzluk yapmaz yapsa bile sonucta kendi arabaniz cekersiniz bi kenara hava alir yine devam edersiniz ama ucakla hic cocukla yolculuk yaptin mi bilmiyorum da basinctan dolayi nasil tepki verir korkar mi aglar mi bisey olsa durdurma sansin da yok ben olsam kendi arabamla rahat rahat gitmeyi tercih ederdim
(165 puan) tarafından
Çok haklısın o açıdan düşünmedim hiç tabi basınç kulak kapanması felan çocukta nasıl etki eder bilmiyorum düşüneceğim ama teşekkürler
tarafından
Ben beş aylıkken yaptım yolculuk
(1,272 puan) tarafından
Bazı çocuklar arabada uyumayı çok sever. Benim kızım arabaya bindimmi 1 saat sonra kendinden geçer :)
(1,850 puan) tarafından
Gece çıkın yola arabanın arkasına yer yap uyusun çocuk.

Yada sabaha karşı çıkın yola. İstanbul da arabasız gezmek çok zor
(1,850 puan) tarafından
Mide bulantısı şurubu Al eczaneden uyutuyor rahat edersin
(165 puan) tarafından
Eşim de bahsetti böyle bişey den ben korktum vermem dedim güvenemem