894 göst.
Diğer kategorisinde (165 puan) tarafından
Bu yaz tatile gidelim dedik İstanbula gezmeye görümcem orda aynı zamanda eşim şahsi araba ile gitmek istiyor bende uçakla gitmek istiyorum sebebi de 2 buçuk yaşında kızım var en az 9 saat araba da durur mu nasıl olur kestiremiyorum biraz da huysuz bir çocuk sizce kabul edip araba ile mi gitmeliyim yoksa uçak mı mantıklı

41 Cevaplar

(165 puan) tarafından
Çocukla yolculuk yapanınız oldu mu kaç saatti ve nasıl geçti
tarafından
Ben oğlumla ağrıya gitim 17 saat otubuzle 15 aylıktı ve çok yaramaz herşeyden çabuk sikilan bu çocuk ve 17 saat geri geldim Konya'ya baya zor sabah cikiyom ertesi sabah anca variyom ay bide yolda kaldık fırtına yüzünden  ama bence şahsi arabanizla gidin orda gezerken ihtiyacınız olur canım
-Reklam-
tarafından
Durur neden durmasın altı aylık bebek değil sonuçta ne uçağı araba gibisi varmı
(165 puan) tarafından
Otobüsle hiç göze alamam çok mecbur olmasam zaten akıllı uslu bir bebek ti belki seninki
tarafından
Sen bilirsin ama bir çikolata bir kakaolu süt le de avunur çocuklar arabayı sever
Ya mecbur akıllı olacak benim bebekte çocukta beni dinlemek zorunda öyle herşeye ağlayamazlar:)
(165 puan) tarafından
Kakaolu süt çikolata sevmeyen bir bebek işte gerisini sen düşün :))))
tarafından
O zaman sen uçakla git :)
Ben 2 çocukla 10 saatlik yola gidiyorum canım yılda 3 kez zor oluyor ama mecbur
(165 puan) tarafından
E gibi zorluğu var mesela neler gelir başıma :)) huysuz bir kızım var da
tarafından
Kaka yapıyorlar, arabada karnını doyurmak zor oluyor yoksa zaptetmesi o kadar zor değil canım :)
(3,451 puan) tarafından
Eğer görümcende kalcaksan ve onların arabasıyla gezicekseniz uçakla gelin, eğer burda araba yoksa arabayla gelin bence, yoksa rahat gezemezsiniz istanbul'da
(165 puan) tarafından
Görümcemde kalacağız evet araba olayını da eşim konuştu burda ayarlarız dedi yeğeni araba sorun değil dedi de eşim araba ile gidelim diye tutturdu bende kızıma güvenemiyorum yolda durmaz diye
(5,721 puan) tarafından
Kendi arabanla istediğin yerde durabilirsinde durmayan çocuk uçakta da durmaz adaşım.. hem su zamanda arabayla gitmek en mantıklısı
(165 puan) tarafından
Sende haklısın hastalık var insan korkuyor yoğun yerlerden ama uçak bir saat bir şekilde oyalar insan araba 10 saat o zor
(5,721 puan) tarafından
Biz ikiz çocuklarla Didim'e gittik unyeye gittik bilmiyorum kuzum ben alıştım diye herhalde:D
Olabilir
tarafından
Unyeye ne için gekmistiniz ve neresine ;)
(269 puan) tarafından
Çocukla araba yolculuğu zor, benimki şehir içinde bile 15-20 dk sonra avaz avaz ağlıyor. Ama İstanbula gezmeye gidiyorsan da arabasız gezmek çok zor
(165 puan) tarafından
Bizde 40 dk yola çıktık araba ile denize gitmiştik geçen sene tabi nasıl eve geldik eşim nasıl araba kullandı bilmiyoruz yani hiç durmadı o yüzden korkuyorum bende prfa araba ayarlarız tanıdık çok
(9,022 puan) tarafından
İstanbul da eğer gezeceksenjz arabanızla gelin arabasız bebekle gezmek daha zor bence illa bı şekilde durur arabada bebeh oyanlancak bı kaç oyuncak falan al yanına
(165 puan) tarafından
Orda araba ayarlanır dedik canım tanıdık çok var ya oyuncak VS dikkatini çekmiyor ki cadı kızımın da
tarafından
Kesinlikle kendi arabanızla yolculuk yapın çocuk huzursuzlandığı zaman en azından istediğiniz yerde durup mola vermiş olursunuz.
(165 puan) tarafından
Eşim de öyle diyor tuvalet eğitimi veriyorum birde dururuz sıkıntı olmaz diyor da ben 10 saat nasıl oyalarm onu düşünüyorum
tarafından
Onun da hoşuna gider canım uçakta valiz kilo sorunu var ona göre ayarlaman lazım birde mesela eğer eşin ikna olursa yol üstünde bazı şehirlere dahi girebilirsiniz hemde değişiklik olmuş olur size
(165 puan) tarafından
Kaynanam ve küçük görümcem de gelir belki arabayla onlar durduramaz sanmam kızıma sa bakmaz bence
tarafından
Kişisel araba rahatlık canım deneyin en azından
0 oy
araba daha mantıklı. geze geze gidersiniz. yoruldunuz mu çocuk arkada uyur falan. uçak kapalı alan daha sıkıntı
(165 puan) tarafından
Uçak ile mesafe kısa ya canımı açıdan
tarafından
Kendi arabanizla gitmeniz daha iyi olmaz mi yolda geze geze gider istediginjz yerde mola verirsiniz belki eglenceli gecer ama cocugum cok huysuz diyosunuz o zaman esin arabayla sen coxugunla ucakta git :)
(165 puan) tarafından
Çok güzel bir seçim oldu ;)))
(2,165 puan) tarafından
Valla canm bilemedim taksiyle gitseniz orda da gezersiniz arabanızla , uçakla da güzel olur aslında ama eşin nasıl Uygun buluyorsa artık
(165 puan) tarafından
Eşim sonunda sinirlenip gitmeyelim bile diyebilir ;))
(2,165 puan) tarafından
Eşinin suyuna git o zaman :)
tarafından
Cnm şahsi arabaysa bence gayet güzel olur alırsın kızını arkaya yanına oturt oyincaklarla falan durur yani
(165 puan) tarafından
Keşke bende öyle duracağını bilsem gerçekten öyle daha keyifli ama korkuyorum işte
(3,107 puan) tarafından
Vala eşim de diyor bu yaz tatile gidersek arabayla gidelim diye. Ama kızım daha 30 dakikalık yolda durmuyor 8 saat çekemem uçakla gidelim rahat gidelim dedim. Daha bakalım ama ucak en rahatı bence
(165 puan) tarafından
Bizde de öyle başımıza geldi şehir içinde gezerken rahat vermiyor durmuyor şehir dışına giderken nasıl yapcm diyorum birde adı üstünde tatil sinir ola ola gittin mi ne anlicam:))
(3,107 puan) tarafından
Aynen ya vala evde otururum daha iyi :D
;))) aynen
(5,949 puan) tarafından
Benim kızım  8 aylıkken 15 saatlik  yol  gittik  canım  akşamdan  yola  çıktık  zatenn  gece  boyu  uyuduğu  için  hiç bir problem  yaşamadım  çok  rahat  geçti
(165 puan) tarafından
Eşim gece yolculuğu sevmiyor yoksa bende gece isterdim uyurdu en azından
(5,949 puan) tarafından
Ozman  zor olur  Walla  canım  gündüz   ama  gezmeye  gidiyorsaniz  arabasiz da olmaz
(165 puan) tarafından
Orada araba buluruz dedik canım
(205 puan) tarafından
Ben arabayla antalyaya gittim 10 saat ve büyük oğlum. 3 buçuk. Küçük 7 aylikti. Ben gidip. Gelene. Kadar Bi can aldım Bi can verdim çocukla. Yolculuk çok. Zor uykuları geliyo istedikleri gibi uyuyamıyor yemek yedirmesi. Sıkıntı. Oluyo arabanın içinde çok sıkılfilar anlayacan Bn bidaha arabayla çocukla. Gitmem. Bi yere uçakla. Giderim
(165 puan) tarafından
Al benden de o kadar bende öyle düşünüyorum senin 2 tane birde düşünemiyorum bile nasıl göze aldın
(9,247 puan) tarafından
Kız ne uçağı arabayla mis gibi
(165 puan) tarafından
Cücük var cücük :))) kocayla baş başa olsak haklısın :)
(9,247 puan) tarafından
İyide darlansan durur dinlenirsin güzel piknik alanlarinda
(964 puan) tarafından
Ozel aracinizla daha rahat edersiniz bak kuzum ucakla zor olur
(165 puan) tarafından
Herkes araba demiş herkes düşüncem gerçekten tecrübe sahipleri çünkü
(2,069 puan) tarafından
Uçak çok rahat oluyor evet ama oraya gittiğinizde metroyla dolmuşla mi gezeceksiniz? Bence şahsi arabanizla geze geze gidin :)
(165 puan) tarafından
Orda araba buluruz dedik canım tanıdık fekan çok
(2,069 puan) tarafından
Ne kadar tanıdıkta olsa insan çekiniyor ha diyince alamıyor bide emanet araba almaktan çok korkuyorum bendeyken bisey olur falan yinede siz bilirsiniz canim
tarafından
Uçakta 15 aylıktı oğlum bir saatlik yola gittik kulakları tıkandı yavrumun kulaklarını çeke çeke ağladı hep ucakta insanların sustur şunu bakışı da cabası.. Yolacaktım oradakileri o sinirle kesinlikle şahsi araba ile gidin kuzum
(165 puan) tarafından
Öyle mi o açıdan düşünmedim hiç biz büyük insanların kapanıyor yani Çocuk ne yapsın ne anlasın
(601 puan) tarafından
ucakla ama bunun 1 saat oncesi havaalanina gitmek gerekiyo 1 saat ucak yolculugu beklemesiydi inmesiydi valiziydi derken bir saat de diger havaalani oluyo sana 4 saat falan zaten cok ucakla yolculuk yaptim ucak kismi kisa suruyo ama oncesi sonrasi var bide şahsi araba daha iyi bence oglum 7 aylikken gittim cok rahattiki 15 saatlik yoldu