+1 oy
353 göst.
Diğer kategorisinde (137 puan) tarafından
İçim öyle buruk öyle kırıkki ama herşeye rağmen hala özlem duyuyorum. Keşke sihirli bir deynek olsada herşeyi unutsam çok bunaldım nefes alamıyorum. 

4 Cevaplar

+1 oy
(187,416 puan) tarafından

bende cok ozledim :'(

-Reklam-
+1 oy
(15,126 puan) tarafından

Rabbim içini ferahlatsın..

Bende çok özledim yaaa doğumu sadece onlar gelecek diye dört gözle bekliyorum sanırım yoksa tırsıyorum :D

0 oy
tarafından
Ne olursa olsun aile gibi kimse olmuyor 
0 oy
(369 puan) tarafından
Bende o kadar özledimki bir an olsun aklımdan çıkmıyorlar hep gözümün önüne geliyorlar içim çok buruk

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 690 göst.
2 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Ruya123 (510 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,066 göst.
23 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 713 göst.
26 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde Papatya_42 (928 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 839 göst.
14 Nisan 2026 Aile & Aşk kategorisinde Abc123 (287 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...