Oğlum 2 yaşında. Bu saydıklarını onun 4 günlük kahvaltısıdır o da yerse... Omlet yemeyebilir, 4 zeytin yediğini daha hiç görmedim yani şükret vallahi.
Brnim cocuk 2 yasinda, bu kadarini bile yemiyor. Şaka yapiyorsun umarim,istahsiz hali bu mu bacim 9 aylik cocuktan bahsediyoruz, gayet iyu
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın