604 göst.
(18 puan) tarafından
9 haftalık hamileyim esimle gecen pazar kavga ettik ailesi yuzınden ve hala barısmadık siz küs olunca napıosunuz ben cok sıkılıyorum 
Reklam

29 Cevaplar

0 oy
(766 puan) tarafından
Ayle için küsmek gerekmiyor kus kalma bence hamileyim bide şimdi sokuyorsun daraliyorsun en iyisi barış içinde rahat olsun 
(18 puan) tarafından
Aynı yerde çalışıyoruz iş yerinde konusuoz ama evde konusmuoz
(766 puan) tarafından
Konuş canm konuşmayın ca hayat gecmiyor
Reklam

0 oy
(12 puan) tarafından
Oturup konuşurum canım bu kadar kus kalınmaz yada laf ver canım şunu istedi napayim gidip alamam falan. ☺dikkatini çek o konuşsun devamı gelir bence
(18 puan) tarafından
Yok trip de biraz önce eczaneye eve gidip mi yürüyim gecer misin o tarafdan  Dedim gecti normalde bize ters ama napmaya calısıo anlamıom
(12 puan) tarafından
Erkekler ailesi hakkında kötü bir kelime edilsin istemiyorlar yani onlar bise yapmasa biz nie sorun çıkartak . hamilesin birde sıkma canını trip atarak seni cezalandırıyor  Kuya cinsler valla
(18 puan) tarafından
Aynen beni cezalandırmaya calısıo stres yapmamaya calısıorım ama uzuluyorım bende
(12 puan) tarafından
Arkadaşın eşine öyleymiş trip falan milletin içinde konuş herkes gidince küs bende küsersem ben küserim haksız olsamda eşim özür diler. Bilemedim şimdi  o yüzden huyuna git istersen .
0 oy
(1,881 puan) tarafından
9 yıllık evliyim hiç bu kadar küs kalmadık ki çok tartıştık, en fazlaaaa 1 gün. Nacizane tavsiyem akşam sofrayı güzelce hazırla,beraber oturun sofraya sohbet kendiliğinden gelir illaki. Yada çay hazırladığında git yanında otur. Konu ne olursa olsun uzatmayın. Konuşun son kez yada uzayacak gibiyse hiç açmayın. Bırakın yarını, yarım saat sonramız belli değil, sonra üzülmek istemezsiniz eminim. Her gün uyanıyoruz ama garantisi yok, son pişmanlıkta fayda etmiyor. Hele ki ev dışı kişiler için hiç yapmayın böyle sizin günlerinize yazık. 
(18 puan) tarafından
9 yıllık evliymişssiniz belliki bende yasca baya buyuksunuz o yuzden size abla diye hitap edicem normalde biz de bu kadar küs kalmayız tartısma sebebimiz esimin annesi gece 12 de kahve içmeye geldi bende anne erken gel deyince kavga kıyamet bi ton mevzu yasadık aklınca  beni cezalandırmaya calısıo aynı yerde çalısıoruz iş yerinde konusuyo bugun doktora randevu al beraber gidelim vs dedi aksam ecz ugrar mısın ben evden mi yürüyim dedim ugradı evde konusmayalım dio ama
(18 puan) tarafından
Aklınca annesine erken gel dedim die beni cezalandırma havalrına girio
(1,881 puan) tarafından
Aa geçen sanki böyle bir post açmıştın değil mi ama sen haklıydın ki o konuda. 12 de kahve, oturma mı olur? Bu konunun devamı mı şimdi bu. Çok yanlış davranıyor ama işte size olan oluyor tatlım. Oysaki en güzel zamanlarınız bebiş bekliyorsunuz ki yanlış hatırlamıyorsam çalışıyorsun. Üzüldüm. Annesinin yanlışına kendide yanlış ekliyor. Bu duruma üzüldüğünü dile getirebilirsin. Ne kadar daha devam edeceğini. O diğer konudada haklı olduğun kesin ama seni yanlış anladıklarını evlatlarının evi elbette gelecekler ama yorgun olduğum için saati konusunda uyardığını dile getir. Yuvayı dişi kuş yapıyor gerçekten. Anlayacağı dilden anlatıp orta yolu bulmayı dene yoksa küs olarak o evde için buruk oturduğunu gauet iyi anlayabiliyorum. İnşaallah düzelir en yakın zamanda aranız.
(18 puan) tarafından
Aynen gecenki mevzu hala devam edio malesef
(673 puan) tarafından
Valla kesinlikle o konuda haklısınz, 12de kahveye mi gelinirmiş. Ustelik çalışan insanlarmışsınz. Guzel dille uyarp anne erken gel demişsinz. Eşiniz sizi dstekliceği yerde size küsmuş çok saçma. Bn olsam adım atmazdm. Adım attıkça alttan aldıkça ne yazık ki iyce şımarıp tepemize çkıolar. Çnku cddi anlamda siz %100 haklısınz ve tek bir suçunuz yok. En ufak bi hatanz olsa hadi derdim adım atın.
(18 puan) tarafından
Bende öle düsünüyorum da neymiş annesi istediği saatte gelirmiş saat kuralı yokmus ben annesine neden öyle demişim off bu erkekler akılları yok fikirleri var bos bos konusuyolar bir haftadır bu halimle triplerini cekiorım
(673 puan) tarafından
Allahm Yarabbm ne kdar bencilce bir duşunce. Sizin anneniz o saatlerde gelse eşiniz ne derdi acaba
0 oy
(2,402 puan) tarafından
Bizim küs kalma süremiz en fazla uc dort saattir. Asla o kadar uzun küs kalamam aklima hemen ölüm gelir.
0 oy
tarafından
10 senelik evliyim çok büyük kavgalarımız da oldu en fazla iki saat küs kalabiliyoruz bence uzatmamalısınız canim 
0 oy
(1,313 puan) tarafından
sukurkii hic kus kalmadim esimlee rabbimde tattirmasin ❤

baskalari icin kendinizi yipratmayin bu ailelerde olsa. 

kapi kapaninca ikiniz kaliyorsunuz basbasa darligida varligida brlikte cekiyorsunuz konus ve barisin bana kalirsa hamileymissin dee bebegi etkileme kuzuu
(18 puan) tarafından
Bana kalsa barısırım meymenetsiz annesi bianda kıymetlendı bir hafta olucak küsüz
(1,313 puan) tarafından
annesi herkese kiymetli ama esle annesi arasindaki kopruyu esit saglamalii. umarim duzelir
0 oy
tarafından
Hiç birşey ölene kadar inadıma devam ederim o gelip gönlümü alır hep
0 oy
(481 puan) tarafından
Ya ben hiç küs kalamiyorum evde değilken küsüm diyorum laf ediyorum eve geliyor bi gülesim geliyor konuşuyor herşeyi unutuyorum
(18 puan) tarafından
Normalde bende öyleyim küserim unuturum küstüğümü annesi 12 de kahve içmeye geldi erken dedim die kavga ettik onun tribini yapıo hala
(481 puan) tarafından
Bunlar küçük şeyler ya ne gerek var küs kalmaya demi ama
(18 puan) tarafından
İşte pireydi deve yaptılar küçük mevzu memleket meselesi oldu
(481 puan) tarafından
Kız kimler biliyorki yaptılar dedin eşinle senn aranda degilmi
(18 puan) tarafından
Esim yanı annesine yancı kızıstırmayı pek sever
0 oy
(385 puan) tarafından
2 senelik evliyiz ben 1 saat küs kalamazken eşimin 1 hafta benimle konuşmadığı oluyo ben bi çare bulamadım :D
(18 puan) tarafından
Bnmde 3 sene bende sen gibiyim bir saat kalamam zaten ben küssem o hemen gelir barısalım die ama kendi küsünce deli gibi inat edio barısmıo
(385 puan) tarafından
Hayır bide benimki kendi suçluyken beni suçlu çıkarıyo bi tuhaf :))
(18 puan) tarafından
Ayyy aynısının tıpkısı valla ya
0 oy
(54 puan) tarafından
Eşime kustüğumde acısını ondan çıkarıyorum ve laf atıyorum söz söylüyorum iki de vuruyorum sonra beni kovalıyor ve dövüşürken barisiyoruz kimi zmn eşim böyle yspiyor ben affediyorum 
0 oy
(1,795 puan) tarafından
Bnde çok sıkılıyorum eşim çok uzatmaz bn hep kuyruğu dik tutan taraf oluyorum eşim adım atarsa bnde uzatmıyırum hemen barışıyoruz onunla gülüp eğlenirken zaman su gbi geçi ama eşimle küs olunca uyuyorum uyanıyorum zaman hiç işlemiyo 
0 oy
(2,035 puan) tarafından
Biz hiç küs kalamıyoruz ki ben eşimle şöyle ağzımın tadıyla kavga bele edemiyorum
0 oy
(73 puan) tarafından
Ben dayanamam hele ki aynı yatağa girdik mi ben sarılırım ona ya da uyuyamam bir türlü eşim sürekli yoklar ve gece ansızın sarılıp öper beni hele ağladım mı hiç kıyamaz bana o an ne yaşandıysa unutulur 
0 oy
(447 puan) tarafından

Biz eger sabah kusursek aksam  uyumadan once barismasak bile ben uyamdigimda surekli kolu uzerimde satilmis oldugu icin oda o ara ben biraz kimildayinca uyanmis oluyo ve biz diger gunu unutmus oluyoruz hic kusmemis gibi 

:D:silly:

0 oy
(261 puan) tarafından
Hiçbir şekilde konuşmuyorum haklıysam internetten dizi izlerim kendi kendime oyalanırım tamam yuvayı dişi kuş yapıyorda her şeyin dozu var alttan aldıkça daha kötü oluyor
(18 puan) tarafından
Nasıl yapıon ya ben haklıyım mevzu da bence ama yine de dayanamıyorum
(261 puan) tarafından
Ben biraz kinciyim maalesef sürekli bana dedikleri filan aklıma geliyor daha da sinir oluyorum hiç konuşasım gelmiyor eşim tam tersi haklı da olsa küs kalamaz
0 oy
(798 puan) tarafından
Ah o kaynanalar kaynanalar !!! Bir de eş aile düşkünüyse yandın. Ben az mı kavga ettim onlar yüzünden. Boşanmaya bile kalktı annen canımı sıkıyo dedim diye. Evi terk etti gelmedi 1 hafta düşün. Başlarda çok takıyordum küstügünde. Ki her halta küser 1 hafta konusmaz. Ben de tınlamam. Konuşmam hiç. Sonra bir sey vesile olur. 1-2 hafta sonra blrmale döner. Ama biz her hafta küsüz:)) ev arkadaşı gibi yaşıyoruz artık.
0 oy
(1,837 puan) tarafından
Biz küsmüyoruz yani kavga ederiz biraz soğukluk olur sonra normale döneriz 
0 oy
(7,904 puan) tarafından

Inadina gicik gicik davranirim ben. Boyle önüne bardak koyarken fln sert koyarm. Ters ters bakarm konussun diye. Bsey derse hadi özür dile de affediym diyorum :D

0 oy
(3,092 puan) tarafından

Hayatta o kdar kus kalamam eşim de kalamaz en fazla 6 saat kaldik ondada uyuduk yoksa dha erken barisirdik :D suçlu da olsam sucsuz da olsam ilk adimi atar gider sırnaşırım 

0 oy
(1,149 puan) tarafından
Beni savunmazsa bende konusmazdm hatasini anlasn ozurunu dilesn simdi sen ilk adimi atsan belki ego yapacak ben o ozur dileyene kadr konusmuyrm ama yemegini cayini sabah 6da kahvaltsni hazrlrm o ayri 
Reklam

İlgili sorular

34 cevap 654 göst.
20 cevap 301 göst.
6, Aralık, 6 BebegimVeBen (5 puan) tarafından soruldu
2 cevap 229 göst.
6, Aralık, 6 Gizem751 (135 puan) tarafından soruldu
19 cevap 426 göst.
27, Ekim, 27 Casper (35 puan) tarafından soruldu
12 cevap 309 göst.
1, Temmuz, 1 Mucizemi Bekliyorum (183 puan) tarafından soruldu
12 cevap 439 göst.
9, Mayıs, 9 Elifyor (8 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,178 soru

385,210 cevap

689,876 yorum

4,026 kullanıcı

Kategoriler

...