0 oy
235 göst.
Diğer kategorisinde (479 puan) tarafından
Kızlar yarın bu saate babamın evimdeyim Allahın izniyle, seviniyorum Bi yandan Bi yandan da üzülüyorum eşimi üzlicrm ama eşimin hiç umrunda değil bbeşn içim yanıyor ağlıcak gibi oluyorum eşim tam tersi gidicem diye çok seviniyor beni üzlicrkmi acaba 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
tarafından
Neden gidiyorsun ki 
(479 puan) tarafından
Bazı ailevi sebeplerden dolayı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 770 göst.
29 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Elifzi. (479 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 254 göst.
17 Ağustos 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Aysel Güzel (1,151 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 373 göst.
10 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 718 göst.
10 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde 21minnak21 (1,130 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,552 cevap

366,953 kullanıcı

...