hic catlagim olmadi sadrce dogum aninda ebe karnima bastirdi o an catlak oldu bi kac tane ince cizgi tek cozumu lazer oda en az 10 bin tl mis
Son 1 haftada oldu ne olduysa ama şimdi hiç yok gibi rengi falan düzeldi zaten 2. Bebeiğimde olmuştu üstünden 8 sene geçti
Ben herşey yaptım ama olmadı malesef realli yolu GİBİ oldu hep 3 doğum olunca tabi artık ne. Yapsam fayda etmedi
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın