Bugün biri geldi komşum diyor ortada bi şey gözükmüyor eşyan mutfagım büyük dolapta çok ortada bir şey sevmiyorum her şeyi kapalı yerde seviyorum eşyam yokmuş gibi hareket etti canımı sıktı bende açtım her şeyi gösterdim kapakları kabalık mı ettim sonra utandım alay eder gibi söyledi bende gözüne soktum
Keşke böyle mutfağım olsa tertemiz düzenli duruyor. Benm tezgahta iyice kurcalasam anamı bile bulurum
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın