0 oy
183 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (394 puan) tarafından
Sadece uyurken terliyor genelde terlemez üstüde bi atlet birde uzun kolu badi giydirim çokta giydirmiyorum

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Genetik olabiliyor bazen 
(394 puan) tarafından
Ben çok terlerim olabilir çok sağol
-Reklam-
0 oy
(4,337 puan) tarafından
Bazen benimki de öyle oluyor genelde gündüz uykularında yastık su gibi olur, gece serin sanırım hiç olmadı. Bir de bazıları yaz kış farketmez terler yapı ile ilgili de olabilir
0 oy
tarafından
Burnu tikaliysa uyurken daha cok terler
0 oy
tarafından
Benimkide oule canm 4 aylik daha kafasindan terlemeye basloyo gece 2 kez üst degistiriuorz ikimizde uyku sersemi :)
0 oy
(1,621 puan) tarafından

Benimkide öyle ya :ermm:3 aylık gece şu gibi oluyor cuma gün kontrol var sorucam eşim ve oğlum da çok terler genetik heralde

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 280 göst.
2 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Myangell (1,387 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 84 göst.
+1 oy
5 cevap 291 göst.
5 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 224 göst.
28 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Anneyimbennnn (438 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...