736 göst.
(20 puan) tarafından

Yeni hamileyim ilk bu son 2 haftadır bulantı yanma arada ağrı oluyo ne yemek yemek istiyorum ne bişe arada canım bişe isterse yiyorum onuda zorla sanki boğazımda bişe var dugumlenmis soğudum herşeyden yemek yapamiyorum kahvaltı hazirlayamiyorum herhan kuscam diye çok kötü bişey haftada 2 3 gün kendi anneme geliyorum bazende kaynanama sürekli annem yemek varmı ne yiceniz ne var evde ekmek varmi su varmı artık sabrım kalmadı bende bağırdım her zaman aynı şeyi soruyor soruları beni delirtti artık kocan seni bosar böyle evde yemek yok bilmem ne ya dedim benim kocam bana laf etmiyo sana ne oluyor sinirimi ziplatma keyfimdenmi yapmiyorum sanki yeminle bagirmaktan ağrılar girdi karnıma sabrimimi sınıyor nedir anlamadım kaynanamdayim hep luzumsuz sorular zorla yemek yedirir doktor zorla bişe yeme dedi bana midem almiyo hayattan soğudum resmen herkes üstüme geliyor ya ne berbat bisey bu ne yapcam bilmiyom sıkıldım herşeyden valla

Reklam

7 Cevaplar

0 oy
(199 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Oyyy rabbim yardimcin olsun gercekten cok zor hem gebelik piskolojisi hem bulantilar gercekten cok zor

Reklam

+5 oy
(730 puan) tarafından

Saygısızlık yapma sonuçta seni düşünmese söylemez   .. 

+5 oy
tarafından

Baksalar bir dert bakmasalar bir dert. İlgilenseler bir dert ilgilenmeseler bir dert...... 

0 oy
(53 puan) tarafından

Canım yiyebilirsen yemeklerden önce bir iki dilim ayva ye çok iyi geliyor bulantılara  mide yanmalarina  

+1 oy
(120 puan) tarafından

Bizde o günlerden geçiyoruz hamilelik zor evet ama saygısızlık yapacak kadar değil nede olsa seni düşünüyorlar bu gayet normal sen onları yanlış anlıyorsun benim anamda arıyor yemek yaptın mı nasılsın vesaire sorar ve bu hergun aynı konuşma olur bu gayet hoşuma gidiyor hatta annem aramayilp sormasa ben arıyorum sıkma fazla canını zor günler geçer ama kalp kırmamaya çalış 

0 oy
(1,578 puan) tarafından

Sana destekken kostek oluyolar oylemi . Sakin ol sen canim. Bi cok kisi yemk yapamiyor hamileliginde . Annesine falan gdyo ver agizlarinin payini zaten buyukler hep bizde dogurduk eskiden oyleydi boyleydi diyor anca

0 oy
(49 puan) tarafından

Canım bol bol kırmızı elma ye mide bulantını azaltır ve sık sık ama az az bişeyler ye ki bebegin beslensin yemek yapma konusunda da agzını burnunu tülbentle kapat eşin gelince onunla yap yemekleri soganlı yemek pek yapma kokusu daha kötü eder ve saygını eksik etme bugünler elbette gececek sonra yüzüne vururlarsa üzülen sen olursu hiç birisini yapamazsan anneni bigün çagır yemek yapmana yardım etsin 1 haftalk yemek yap buzluğuna at akşam eşinde ısıtır daha rahat yersin valla aklma ancak bunlar geldi bulantı zor ben yeni atlattm şükür inş sende atlatrsn ama elinden geldgnce ne kendini ne karşndakini üzme bu güner en güzl günlerin tatlılıkla hallet nacizene fikrim umarım en kısa zamanda geçer bulantıların

Reklam

İlgili sorular

1 cevap 230 göst.
17, Ocak, 17 misafir tarafından soruldu
4 cevap 693 göst.
7 cevap 372 göst.
9 cevap 463 göst.
7 cevap 214 göst.
15, Kasım, 15 Bejna (319 puan) tarafından soruldu
8 cevap 362 göst.
24, Eylül, 24 Zynpmrt (148 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,461 soru

384,639 cevap

688,739 yorum

3,979 kullanıcı

Kategoriler

...