223 göst.
(42 puan) tarafından

Kızlar sizler kac taftalikken hastane cantasi hazirladiniz ve bebegin kiyaerlerini yikayip utulediniz bsuan bebegin 8,9 tane zibin 2,3 tane sirin tulum takim oluyor ya 5,6 tanede yelek hirka vs. Bide hastane cikisi bide 3,4 tane falan corap bide 2,3 tane agiz mendili var alincak baska bisey varsa hastane cantasi icin alisverise ciktigimizda aliriz diye dusundum ama erkenmi daha siz nezaman hazirladiniz utulediniz falan ? :) hamilegimin 30+4teyiz çok şükür gecen kontrolde sezeryan yada erken dogum demedi doktor carsamba gunu tekrar gidicem yani bakalim :)

4 Cevaplar

0 oy
(4,618 puan) tarafından

Ben 26 haftalığım her şeyini yıkadım ütüleyeceğim sonra yerleştireceğim 32 33 de hem hastane çantamı hazırlarım hem de beşiğini çünkü hastane odamı süsleyeceğim en sona onları bırakıyorum biraz da vakit tabi :))

(42 puan) tarafından
Benim hic oyle heveslerim yok ne alinmasi grekiyor bebege daha cok alisveris yapmam lazimmi onuda bilmiyom :)
0 oy
(1,385 puan) tarafından

Ben 30 haftada hazirlmha basladim bence tam zamanlari ne olur ne olmaz

(42 puan) tarafından
Abladim canm tesekkur ederm :)
(42 puan) tarafından
Kac kiyaferti oldu cok aldinmi :)
0 oy
(174 puan) tarafından

Canim 25.haftadayik 32. Haftamda hazrlamayi düsünuyorum kendini kasmadan yavas yavas al bence. Bebek icinde ekstra kullancaksan mama biberon emzik bi battaniye bebek bezi islak mendilinide birakabilirsin bide kendin icinde bisiler birakman gerekcek:)

(42 puan) tarafından
Acıkcasi tek seferde alirim diye dusundum yanlis bisey almak istemiyorum gorumcelerim var onlarla gitcem muhtemelen yada onlar dicek ben alcam (durum karisik biraz ) :)
(174 puan) tarafından
Görümcelerin bu konuda tecrübeli ise senle gelmeleri iyi olur canim ama kendini de ihmal etme seninde ihtiyaclarin var imkanin varsa cikmisken kendininkileride al ama emin olki tek seferde olmuyo ben 3 4 defa ciktim ama eksiklerini bi türlü bitiremiyom
(42 puan) tarafından
Ben ucuz bikac yer varmis hani sabahtan cikariz aksama kadar hallederiz dedim buyuk esyalari (puset, besik, besik ici nevresim takimi, anakucagi) bunlar tamam kiyafet sampuani falan bunlar alincak sadece
(174 puan) tarafından
Tatlim liste yap kendne ona göre alisveris yap fazla fazla alma hepsi ķuculup ole kaliyo:)
(42 puan) tarafından
Anladim canm tamam tesekkur ederim :)
0 oy
(5,308 puan) tarafından

Bizde yarin 30 haftalik olu az tam persembe gunu yaptim alisverisini hemen hemen bitirdim bebegin esyalarini bi kendiminki var bide bebegin bi kac esyasi 33 34 oluncada yikayip utulicem cantayi hazirlicem canim o zamana kadar bitircem alisveris isini

(42 puan) tarafından
Primada cok pahali ya surekli ona alistirrsak
(5,308 puan) tarafından
Ben bi bilgim olmadigi icin aldim donra kuzenler falan ilk basta alti daha cok batiyo daha cok degistiriyon dedi bunu kullandimmi sleppy alcem yada komili onlarin fiyati uygun
(42 puan) tarafından
Evet sleppy uygunmus ben ya onu alirim yada bimden falan heralde
(139 puan) tarafından
Sağol canım kremide ekledim listeye:) ben tr de olmadığım için ordaki bez markalarını falan bilmiyorum ama burdada pampers prima falan var. Ben ondan alacam
(42 puan) tarafından
Anladim canim Allah saglıkla kucagina almayi nasip etsin bebegini insallah :)

İlgili sorular

1 cevap 69 göst.
6, Mayıs, 6 Prenses annesiyim (36 puan) tarafından soruldu
7 cevap 282 göst.
17, Ağustos, 2019 misafir tarafından soruldu
2 cevap 55 göst.
10, Ağustos, 2019 Edanur'un annesi♡♡ (782 puan) tarafından soruldu
4 cevap 146 göst.
9, Mayıs, 2019 ♥️emiryagmur♥️ (2,504 puan) tarafından soruldu
26 cevap 275 göst.
5, Mart, 2019 ❤oğluşum❤ (3,343 puan) tarafından soruldu

101,258 soru

2,592,223 cevap

8,081 kullanıcı

...