İdrar testinde afedersiniz idrarı biraz fazla koyunca ya da damlalıkla alarak değil de diğer türlü yapınca (anladınız siz)
İkinci çizgi silik çıkar mı? Bu testin bozulduğu anlamına mı gelir? yoksaaa??
Bacım niye damla damla koymadin valla merak ettim ustunemi yaptın kız
kız git bidaha test al Allah seniiiiiii
E testi idrara bogarsan pozitif olacağı varsada negatif olur yani
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın