366 göst.
(1,587 puan) tarafından

Dün gece uykusuz kalan benim ölü gibi yatan yine bizim herif :angry: 



Çocuğu banyo yaptıracaz uyandıktan sonra yaptırırız diyo. Adamda ki keyfe bak :wassat:

8 Cevaplar

0 oy
(188 puan) tarafından
Sinir olma hepsi böyle
(1,587 puan) tarafından
Dün çocuğu susturacam uyutacam diye canım çıktı bizimki salonda uyudu :D şimdi de yorgunmuş yine
(188 puan) tarafından
Aynen bizde de öyle :)
0 oy
(1,981 puan) tarafından
kuzum bilmiyormusun erkekleri uyku herşeyden tatlı gelir
(1,587 puan) tarafından
Aynen öyle valla çocuk içerde ağlıyor ruhu duymuyor
(1,981 puan) tarafından
sen kendin banyo yaptır kuzum  küveti varsa bebeğinin  eşini bekleme yazık çocuğa
(1,587 puan) tarafından
Ben korkuyorum ilk kez banyo yaptıracam eşimle yaptırmak istiyorum
0 oy
(1,473 puan) tarafından
çalıştımi oyzdnmi yorgun yoksa?
(1,587 puan) tarafından
Yok bugün izinli
(1,473 puan) tarafından
bizim herif de bozulmaya başladı ama ben üstesinden glicm elinde sonunda
0 oy
tarafından

ÇOĞU BÖYLE BAK SABAHA KADAR DÜZGÜN UYUMADIM NERDEYSE 2 SAATLİK UYKUYLA AYAKDAYIM HAMİLEYİM UYUYAMIYORUM AZCIK İÇİM GEÇMİŞ 4 YAŞINDAKİ OĞLUM UYANDI BU DEFADA HEMDE 6 DA ÇARESİZ KALKDIM ÇÜNKÜ BİR DAKKA SUSMADI BANA NE DİYO PANTOLONUMU MAKİNAYA AT  YIKANSIN DİYO BİRDE UYKULUYUM ÜSTELİK ÇARESİZ ATTIM AMA DEMEDİGİMİ BIRAKMADIM DEDİM UYKUSUZ OLAN BENİM KALK KENDİN AT GİTTİ YATTI 11 DE KALDIR BENİ DEDİ KALDIRDIMDA İŞE GİTTİ ÇEKİLMIYO BAZEN :angry:

(1,587 puan) tarafından
Öyle valla hiç yardımları olmuyor bide iş çıkarıyorlar
tarafından
Söylene söylene yaptim normalde yaparim ancak ama görüyon yani be adam işde yatamiyorum rahatsiz oluyorum çocuk kalkmis saat 6 da onunla ilgilendim caresiz sinirlerim hat safada yani bugün uykum var yatamiyomda
(1,587 puan) tarafından
Yani 2. Çocuk olunca daha zor tabi
tarafından
Yani birde tripli istediği olmayınca küsüyo ergen gibi bişey
(1,587 puan) tarafından
Ahahah o da çok değişik bişeymiş sanki kolay bişeymiş gibi hamilelik ayrı dert çocuğa bakmak ayrı dert ev iş temzilik yemek ayrı dert
tarafından
Onuda geçdim birde bizim perde tartışmasi hic bitmez azcik acik kalsa neymiş flimmi izletiyon millete diyo
(1,587 puan) tarafından
Allah aşkına milletin işi gücü yok sizi mi izliceklermiş
0 oy
(322 puan) tarafından
Sen tek yikayamiyor musun bebegini esler boledir malasef kadin erkek farki
(1,587 puan) tarafından
Korkuyorum henüz tecrübesizim
(322 puan) tarafından
Yikarsin canm bebek kuvetine koyuyorsundur zaten sakinligini koru ve yika ;) basarabilirsin♡
(1,587 puan) tarafından
Bi kaç kere eşimle yıkayım sonra ben yaparım tecrübe kazanmak lazım  :D
(322 puan) tarafından
;) buyuyor zaten yikamasi daha kolay olur
0 oy
(2,202 puan) tarafından
Sıkma canını boyle bısey ıcın canım onlar bıraz daha gec ebeveyn olabılıyolar :) 
(1,587 puan) tarafından
Sanırım öyle biraz büyümesini bekliypr
(2,202 puan) tarafından
Sımdı onun ıcın bebek bızıldayan sureklı uyuyan bısey bıraz anıları olusmaya baslasın o zaman gorursun :)
(1,587 puan) tarafından
Aynen biraz büyüsün uyutmaz zaten ki:D
0 oy
(165 puan) tarafından
Al bendede o kadar gece 4 kere kalktı oglum sabah 7 den sonra hıc uyumadım oglen Bı baktım esim yine uyuyo :) adalet mi bu 
(1,587 puan) tarafından
Değil işte anne nin kutsallığı burdan kaynaklanıyor sadece çocuk değil ki ev yemek de ayrı dert
(165 puan) tarafından
Sonuna kadar haklısın canım dediklerinde suan yemek yaptım camasır lar asılacak bana bakıyo ben onlara gozumu zor acık tutuyorum
0 oy
(310 puan) tarafından
Al benden de o kadar.az bi çocuğa bak işim var diyorum uyut öyle yap diyor.banyo yaptiralim dediğim zaman sonra yada yarın yok ablan gelsin yaptırın.baktim olacak gibi değil artik kendim yıkıyorum.bide kızıyor yalniz yapamazsin diye. Vallah yalnız yıkayınca daha rahat yıkıyorum karışan yok.sende yalnız yika kuzum inan daha rahat oluyor biraz cesaret et alisirsin.
(334 puan) tarafından
Benim eşim de bebeğe bakmaktansa masayı ben hazırlar salatayı ben yaparım demişti ve de yaptı bunda ne olacak bilmiyorum şimdden alıştırıyorum ama bakalım görcez..

İlgili sorular

15 cevap 445 göst.
30, Haziran, 30 gizmakbs (208 puan) tarafından soruldu
6 cevap 192 göst.
8, Temmuz, 8 gizmakbs (208 puan) tarafından soruldu
4 cevap 420 göst.
28, Kasım, 2018 sinemtzer (88 puan) tarafından soruldu
10 cevap 340 göst.
6 gün önce Tosbikk (159 puan) tarafından soruldu
9 cevap 361 göst.
7, Eylül, 7 Bebisss (68 puan) tarafından soruldu
13 cevap 392 göst.
30, Ağustos, 30 Rabiaua (2,171 puan) tarafından soruldu

27,076 soru

253,080 cevap

455,861 yorum

3,062 kullanıcı

Kategoriler

...