0 oy
168 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Bugün eşimle baya bı tartıştık sonrasında çok üzüldüm çok ağladım ve son 2 saattir falan nerdeyse çocuğun hareketlerinde sanki azalma var ve adet olcakmisim gibi ara ara ağrım var ikinci gebeliğim bu 4 yaşında bide kızım var onda hiç böyle olmamıştım acaba bişey mi oldu demekten kendimi de alamıyorum :(( 22 hafta 6 günlük hamileyim bu arada 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
fazlaysa ağrın bi acile git erken dogum riskin varsa falan engellerler dogumu
tarafından
gerçi daha da baya küçük
tarafından
Erken doğum riskim falan yokki hiç biseyim ara ara ağrım oluyor gidiyordu akşam
tarafından
riskin olmasa bile aniden olabilir
-Reklam-
0 oy
(685 puan) tarafından
Yani düzenli hareket hissetmek için haftan henüz erken ama ağrında varmış Bi acile git için rahatlasın. Sağlıkla al kucağına insallah 
tarafından
Gece ağrılarım bı gelip bı gidiyordu şuan iyiyim şükür

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 138 göst.
8 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Huzurumm (1,375 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 193 göst.
0 oy
2 cevap 228 göst.
2 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 223 göst.
24 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...