Eltim gitti 11 günlük oğlumla tek kaldım çok fazla ıkınıyor sonra uykusundan uyanır uyumuyor ne yapacagımı şaşırdım gazını da iyi çıkarıyor ama ıkınması geçmiyor hiç beşiğin olduğu oda sıcak olduğu için salonda yatırıyorum bu seferde üşür diye korkuyorum. Ayy ne zor tecrübesizlik. ALLAH razı olsun eşim yardımcı oluyor ama oda nereye kadar siz nasıl atlattınız daha gaz sancılarımız tamamen başlamadı asıl o zaman korkuyorum.
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın