Bende gittim ama polis falan yoktu valla bide pazarcı abimizin terazisi bozulmuş eliyle tartti sağolsun
1,512,701 soru
24,672,755 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın