Normal doğum yapmıştım bol bol tavuğu kaynatıp etini suyunu tüketmiştim. İçine ekmek de doğrardım arada tok tutsun diye.
Puding sütlaç tarzı şeyler yapıyorlardı süt olur diye bilmem olur mu
1,512,681 soru
24,672,240 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın