0 oy
773 göst.
Diğer kategorisinde (16,378 puan) tarafından
Ey bacılar bu bir moral postudur =)))

Biz buna kardesimle cok güleriz hadi size de anlatayım.

Fii tarihinde o zaman kocamla iyiyiz. Ufak bir tartışmamız olmustu. Klasik erkek işte  yakınlaşınca herşey bitecek sanıyor. Bende salonda tripli şekilde koltukta yatıyorum. Bir baktım kapıya dayanmış aklınca cilve yapacak arizona kertenkelesi. Ben bunu görünce içimden koşturarak yanına gidip, memelerini tutup memcükler memcükler diye bağırmak istedim. Ama nasıl içimden geliyor kendimle cebelleşiyorum =D bir tarafım kalk yap diyor bir tarafım sacmalama diyor. Koşturarak wc gittim. Birde dısarıdan söyleniyor yaranılmıyor sana barısmak için elimden geleni yapıyorum diye. Safım ya aklımdan geçeni bir yapsaydım özgüven zedelenmesi yaşayıp depresyona girecek haberi yok =D işte ondan sonra da iflah olmadı zaten evlilik =D

8 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Ben pek gülemedim canım ya:dizzy:

(16,378 puan) tarafından
Allah Allah demek ki sesli anlatınca daha iyi oluyor
(3,725 puan) tarafından
Bende gulemedim
tarafından
Mümkünse komikk anılarını yazarak anlatma canım sksjjsjs
(16,378 puan) tarafından
Aman kız aaaaaaa
-Reklam-
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Ben ne okudum şuan :angel:

(16,378 puan) tarafından
Şimdi yavasca bir daha oku =D
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Nie memcukler demek geldi içinden
(16,378 puan) tarafından
Aha adaşım =D kız googlede cıkıyormus silinmiyormus ondan
(16,494 puan) tarafından
Yok yorum olarak yazarsan cıkmıyor ama postunda direkt paylaşrsan cıkıyor :)
(16,378 puan) tarafından
Anlamadım Kı o nasıl oluyor
(16,494 puan) tarafından
Kendi postuna yorum yaparak paylaşabilrsin yani :D
(16,378 puan) tarafından
Paylastım bak =)
0 oy
tarafından

Ahahahhahayahah sırıtıyorum şuan :D

(16,378 puan) tarafından
Dikkatli okumuyorlar ondan =D
tarafından
Ahahahahhaha aaayyyy :D
(16,378 puan) tarafından
Hayal gücü kullanmak lazım =D anlamayanlara whatsaap grubu kurup sesli anlatcam
tarafından
Kız Allah seni ya ahahhau  :D
0 oy
tarafından
Sjsjsjsjsj bizde kavga ettik birinde bu kalktı gitti salona ayaklarını vura vura ergen gibi :D TV yi açtı hala konuşuyor ama biliyorum ki çok sürmeden gelecek kikir kikir gülüyordum neyse paldır küldür bir ses geldi baktım bu geliyor odaya arkamı döndüm hemen uyuyor numarası yapıyorum hep ben gideyim zaten salona niye ben gidiyorsam diyordu döndüm buna doğru ama gözüm kapalı uyuyormuş gibi yani role devam sjsjsjsjsj sustu yattı uzun süre hiç sesi çıkmadı diyo ki hemen de uyumuş insan hiç mi üzülmez :Dd 
tarafından
Biz de bir türlü yatağa sigamadik sjsjsjsjsj son çare büyük yatak aldık :Dd
tarafından
Orda üzücü bir yazı vardı yazmamam gereken birden yazmış bulundum:)
tarafından
:) hayatta iyi kötü her şey bizim için dursun yazın da kaldırma ♥️
tarafından
Sen sildiğım yazıyı gorebiiyonmu puanın bunu sagliyormu
tarafından
Puanım neler sağlıyor biliyor muyum diye sorsana sjsjsjsjsj :D görmedim galiba senin yorumu ben
0 oy
(8,818 puan) tarafından

Memeye koyduğun isim değşikmiş canım yaa :) :)

Bende oğluma gel oğlum emcik olalım diyorum .Bir gün bi baktım anne emcik anne emcik diye şarkı söylüyor oyuncaklarıyla oynarken  :)

(16,378 puan) tarafından
Ahaa =D kızımda emmi diyordu
0 oy
(2,246 puan) tarafından
Hahahaa evin içinde tek başıma kahkaha atıyorum şuan :)))) 
(16,378 puan) tarafından
Kız canım bir istedi bir istedi. Birde gecen bana diyor ki dogum dan sonra göbegin kaldı biraz o kendi memelerine baksın cocugun görünce emesi geliyor
0 oy
tarafından
Gülcem karşımda babam var niye gülüyon dicek cevap veremicem :D
(16,378 puan) tarafından
Anlatma kız sakın =D
tarafından
:D anlatamam zaten
(16,378 puan) tarafından
Dicek karı manyak =D

İlgili sorular

0 oy
42 cevap 1,797 göst.
0 oy
26 cevap 1,454 göst.
19 Nisan 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 985 göst.
17 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde Emine S (39,750 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,208 göst.
24 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Belirsiz bebek (532 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...