Merhaba hanımlar 25+1 haftalık hamileyim talasemi. (Akdeniz anemisi) taşıyıcılığı var bende ve kanım çok düşük çıkıyor 10.5 çıkıyor benim gibi olan var mı aranızda nasıl düzelir kan hapı kullanıyorum fakat bir değişiklik yok
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın