377 göst.
tarafından
Kızalr ben hamile kaldım 20. Haftadan sonra canim cok acidi bedenim hassazlasti o yuzden agdayi biraktim 6 ay oldu dogum yapali 2 aylık yine hamileyim bugun ilk defa sezeryan yerime agda yaptim cesaret edip hep korkup yapmiyodum ama acımadı ama yinede korkuyorum bu dogumumda hep agda kullanmak istiyorum ozel bolgenize kullandiginoz farkli bi agda yada uyusturan spreyler varmis bilgisi olan marka isim yazabilirmi benim hic bi bilgim yok
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(2,233 puan) tarafından
Sprey sonucta zararaizdir agda acirsa eldivenle alabilirsin mesela yoksa sir agdalar boncuk agdalar acitmiyomus
tarafından
Spreyin zararli oldugunu bilmiyorum arastirdim biraz bende alayım diyodum ya
(2,233 puan) tarafından
Hamam otu tuy dokucu kremler bile zararli cnm sen ya kuafor  gidecen uada eldivenle ben biraz uzatiyodum mecbur kendim  aliyodum
tarafından
Kuaforde hem utanıyorum hem korkuyorum ya eldiven denicem onu herkes öneriyo ama hic denememistim :)
(2,233 puan) tarafından
Ben hep oyle alıyorum koltuk altimi va de cok azaldi agda kullanmıyorum hemde tasarruf  ahash
Reklam


0 oy
(184 puan) tarafından

6 ay sonra mi agda degdirdin sezeryan yarana. Benim 41 gunlukken yapisirdim catir catir aldim tuylerimi..:D

(184 puan) tarafından
Benim dogumdan once cok canim acirdi agda yaparken ama inanir misin dogumdan sonra ilk defa gecen gun aldim iste canim hic acimadi.
tarafından
Ben cok korktum jilet kullanirken bile acılıcakmıs gibi geliyodu valla bugun cesaret ettim aldim acımıyomus gercekten :)
0 oy
(1,295 puan) tarafından
Ben emla kremi biliyorum uyusturma etkisi cok iyi ancak bunlar sakincali kremler. Hamile olmasan dahi kalici uyusukluk olma ihtimalleri var. Ben genital bolge icin eldivan epilator veya jilet kullaniyorum. Zaten karin buyuyunce agda yapmak zor oluyor.
tarafından
Jilet sezeryan sonrasi cok zor geliyo bana ya sanki kesicekmism gibi falan geliyo korkuyom ve cok yogunlasiyo
0 oy
(3,303 puan) tarafından
Ben emla krem duymuştum ama pahalı die biliyorum bi araştır istersen 
tarafından
Tamam canım arastırcam
(5,459 puan) tarafından
ben kullandım onu eskidem saglik ocagi yaziyodu kadinlar epilasyon icin hücum edince kalkti,:)
0 oy
(320 puan) tarafından
Kesinlikle emla krem flan kullanma canim evet uyusturuyor ama Allah korusun icine flan bi kacarsa kadınlık hislerini öldürüyor ben kullandim yeni yeni kendime geliyorm resmen cok zararli ayrica tuylerin olduğu bolgeyide cok uyusturmuyor bir suru para verdiğinle kaliyorsn
tarafından
Ya cidden mi sagol canım bilgin icin sormadan almadıgım iyi olmus yoksa alıcaktım almam artık
(320 puan) tarafından
Yok alma canım faydasindan cok zarari var bence
0 oy
(115 puan) tarafından
Canım sezeryanli sıkıntı olmadı mı hemn hamile kalman doktor birşey demedi mi
tarafından
Yok sorun olmadı sadece son ayın zor gecer dedi o kadar
Reklam

İlgili sorular

10 cevap 155 göst.
3 saat önce Ogluşumm❤ (245 puan) tarafından soruldu
4 cevap 115 göst.
22, Aralık, 2018 3prenses (109 puan) tarafından soruldu
4 cevap 377 göst.
1, Eylül, 2018 Fatmammmm56 (114 puan) tarafından soruldu
7 cevap 227 göst.
6, Eylül, 6 miracin Annişi (1,079 puan) tarafından soruldu
9 cevap 231 göst.
3, Eylül, 3 ❣❣Yunus Emrem❣❣ (2,698 puan) tarafından soruldu
6 cevap 224 göst.
21, Haziran, 21 Eymen kuşum (1,967 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,510 soru

351,414 cevap

624,964 yorum

3,795 kullanıcı

Kategoriler

...