0 oy
262 göst.
Diğer kategorisinde (6,466 puan) tarafından
Kızlar muhallebili kemalpaşa tatlısı deneyen oldu mu güzel oluyor mu 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Damak tadı ama biz beğenmiştik ben kuplarda yaptım iki yıl önce onlarda beğenmişlerdi 
(6,466 puan) tarafından
Kemaloasa tatlisini cok severim ama muhallebiyle nasil olur bilemedim ziyanda olsun istemiyorum
tarafından
Biz beğenmiştik ama dediğim gibi canım damak zevki , kupta yaparsan şerbetini iyi süzdür sulanma olmasın tatlında
(6,466 puan) tarafından
Tamam canm tşk ederim
tarafından
Rica ederim cnm
-Reklam-
0 oy
(5,483 puan) tarafından
Geçen eltim yapmış, normalde hep Kemalpaşa yapardı ve çok da güzel olurdu. Ama muhallebili olmamış
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Bende az önce bir arkadaşa önermiştim gayet güzel oluyor canım 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 443 göst.
0 oy
3 cevap 258 göst.
18 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Melike111020 (456 puan) tarafından soruldu
+1 oy
29 cevap 2,283 göst.
26 Ekim 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 882 göst.
3 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Annebebek34 (1,018 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...