o nasıl bir kelime o nasıl bi üslup dur ya birşey derdimdeee neyse babadır adi yinede.. bana benim.babam yapmış olsaydı asla görüşmez knsmazdm arasada açmam aramamda sormamda.. ben babamı çok seviyordm bizim çok kavgalarmz olmstr ben sinirliymdr gelince gözüm kimseti görmez agizimi bozarm buna rgmn iyidik hep ama bazı olanlar artık bardgmi taşırdı ve arayıp srmuorm arasada acmiorm gnlde çünkü umrmda dgl cani sağolsun yeter
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın