Ful yanıyo 47 de ev tam kıvamında ama büyük olduğu için ev çok zor ısınıyo kör olasıca yine gelir 350 400 tl
Biz kapattık vala insan soguktaa daha rahat yattyoo)
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın