0 oy
313 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
41 hafta oldum bu bebek neden gelmiyor ya iyice stres yaptım sancı nişan falan yok. Yürüyüş hurma ananas hepsini yapıyorum yok suni sancı verilcek sanırım çok korkuyorum evde sancım gelir çeker giderim diyordum. Açılmayada bakılmadı

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Aslında vakti  olmasa suni sanciyla doğar ins
tarafından
Suni baya kötüymüş
-Reklam-
0 oy
(187,424 puan) tarafından
acilmana niye bakmiyolar
0 oy
(1,468 puan) tarafından
Acilmam yoksa muhtemelen  suni ise yaramaz  sezaryan  olursun  hazirlikli  ol

Ben öle oldum da
0 oy
tarafından
Neden bakmiyolarki bide korkma suni sancı dan ben gittim hastaneye kendi sancımi çektim saatlerce geceden sabaha kadar 3 santim açılmıştı sonra suni sancı verdiler bir saat içinde doğum başladı 
tarafından
Suniye herkes çok kötü diypr
tarafından
Her türlü sancı kötü bana göre en azından suni daha hizlandiriyo
0 oy
tarafından
41+4 de suni ile dogurdum canim bende ayniydik merdiven inip cikiyodum ama nafile kendi sancim acılmam olmadi 
tarafından
Açılma olmazsa da suni veriyorlarmı
tarafından
yani canim bunu senin sancin gelmeden bilemezler benim 1 cm di 8 ayliktan beri 2 gun yattim ilk yattığım gün acilma olsun diye sabahtan aksama kadar 3 kez hap getirdiler içtim  ertesi gunin sabahina 6 santimle dogumhaneye indim serum ile suni verdiler yarim saat demedi doğurdum:D

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 271 göst.
31 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde glcn2831 (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 304 göst.
26 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Hnimasln (384 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 433 göst.
0 oy
6 cevap 684 göst.
8 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Becha (30 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...