Kızlar doktorda muayene olduktan sonra NST'ye girmemi istedi ama sonucu asistana bıraktım doktor yoktu diye,o da normal dedi ama anlamıyorum pek yorumlayabilir misiniz nasıl okunuyor merak ettim?
Bu arada kusura bakmayın fotoğrafı yüklerken buraya bayağı bir kalitesi düşüyor maalesef...
1,512,512 soru
24,670,128 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın