346 göst.
(77 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi

Kızlar doğumdan 3-4 ay sonra tekrar çalışmam gerekecek bazı sebeplerden dolayı ama kayınvalidem e şimdi çocuğa kim bakacak niye yaptınız o zaman diyor annem var ama hadi annem o gün gelemedi çocuk kayınvalideme kaldı sanki ilgilenmez çocukla da bebeğim ilgisiz büyür diye kahroluyorum resmen isremiyor yani torununu kaç kere dile getirdi bunu..  kendim bakmam da bir seçenek ama maddi anlamda büyük sıkıntılarımız var onu da yapamam çıkmaz da kaldım kız kardeşim bile yok ki ona anlatayım

13 Cevaplar

+5 oy
(796 puan) tarafından

Kimse kimsenin çocuğuna bakmak zorunda değil belki o sorumluluğu almak istemiyor bence gayet normal bir durum anneniz bakacakmış zaten hasta vs olduğu durumda siz izin veya rapor alırsınız zaten senede kaç kere olacak ko bu kaldı ki çok içiniz rahat etmeyecekse bakıcı tutacaksınız o zaman bakıcı gelemediği zaman vs anneniz bakacak

+4 oy
tarafından

Bakmak zorunda da dahil hani.. Ben ne kendi ailemi ne de kaynanami kesinlikle bu duruma mecbur görmüyorum. 4 yil oldu evleneli 3 yili calistm mecbur bakicak demedim bekledim. Snrasinda yine calisicaktm ama kayinvalideme en az 10 kez sordum mecbur degilsin seninde bi hayatin var bakmak ister misin diye. Allah razi olsun hayir demedi snra is olayi da iptal olfu zaten. Ama bakmam dese de hakliydi. Herkesin hayati kendine. Kime güvendinizde diyebilir

+4 oy
(648 puan) tarafından

Bir çocuk doğurup kayınvalide veya anne üzerine yıkmayı bende anlamıyorum gönül rıza olursa bakarlar olmazssa kimse mecbur değil.

+2 oy
tarafından

Evumde kuru ekmek yerim kimseye zorlamam dayatmam kendim bakarim kimsenin mecbur olmadigini dusunyorum anne dahil

+1 oy
(1,387 puan) tarafından

Esin ne diyor annesine kusura bakmasinlar mecbur bakacaklar! Sen ogluna guzel bi gelecek veremedin diye simdi o sknti cekiyor e calismak isteyince bakmam diyorr yok oyle bi dunyaa valla

(105 puan) tarafından
Valla canm çalşsn yapsn diyor öyle insanlar
(77 puan) tarafından
Ben öyle karşılık veren de biri değilim yapı gereği bişey diyemedim açıkçası eşim de susuyor
(1,387 puan) tarafından
Canim valla ne djyim sen bisey denesenxe esinin demesi gerek
0 oy
(105 puan) tarafından

Annene brakabiliyorsan ona brak canm bende kaynanama yarm gün çalşym sabah 7 den öğlen 1 e kadar dedim zaten kzm 12 gibi uyanyo sadece 1 saat falan yanında dursun ev alalm destek olym dedim  bı de cebimiz falan bir bana güvenip de çocuk çıkarmayn dedi birkaç ay sonra kendi kznn çocuklarına baktı böyle insanlara diyeceğim tek şey düşmez kalkmaz bir Allah sen annene brak günü gelir onunda sana ihtiyacı olur

(77 puan) tarafından
Annem gelecek zaten hakları ödenmez ama yani hasta vs olursa kadıncağız diye ikinci planda düşünmüştüm ama bakalım Allah yardımcımız olsun
(105 puan) tarafından
Olsun onu duruma göre ayarlarsn izin falan alrsn
0 oy
(262 puan) tarafından

Bırak ya bakmasın kuzum. Söylene söylene bakan birine minnet etme yani. annen bakmak istiyorsa baksın, bakamayacağı bir durum olursa o zaman düşünürsün. çocuğu ben büyüttüm diye car car ötecek birine emanet etme bebeğini.

(77 puan) tarafından
Evet bu da var kafayı yiyeceğim çıkmaz da kaldım resmen bıraksam laf yapacak bırakmasam ben ne yapacağım
(262 puan) tarafından
Annem bakacak diye yazmışsın ben mi yanlış anladım? boşver bildiğin güvendiğin insan baksın. kayinvaliden istemediği için çocuğun psikolojisini bile bozar kuzum onu da düşün
0 oy
(174 puan) tarafından

Canim belli miktarda kaynanana ücret talebinde bulunsan belki o zmn bakar

0 oy
(1,568 puan) tarafından

Bence annene bırakma derim canım senin annen o kadar bakar sen çalışıp çabalarsın bi kuruşun kaynanana geçer ve zoruna gider daha bide annenin baktığını bile beğenmezler.

0 oy
(543 puan) tarafından

Çalışacakmissin bakıcı tut canim

0 oy
tarafından

Bakici tut diyosunuz da arkadaslar anladigim kadariyla 3000 -5000 kazancak bi meslegi yok bu durumda kendi kaca caliscak bakiciya kac para vercek zaten zor durumda diye caliscak bakiciya vericekse ne anlami kalir ki ? Eline ne kalir yani kendinin bakmasi daha eftal

0 oy
(366 puan) tarafından

Çalışmak zorunda olmanızı anlıyorum Allah yardimciniz olsun ama birisine gurverenek bj hayata cocuk getirilmez..şartlarınız ne olursa olsun kimse mecbur değil bakmaya kendi annemiz bile olsa

0 oy
(669 puan) tarafından
Ayy valla bakaym dese bn baktrmam kusura bakmasn emanet edemem yavrumu asla gordm kizinin cocugnu nasl yetistrdgini aslaaaa vermem yavrumu , zaten bakcagni sanmiyorm ama istesede gerek yok  

İlgili sorular

12 cevap 693 göst.
3, Şubat, 2019 Süheyla (49 puan) tarafından soruldu
16 cevap 1,063 göst.
1, Mayıs, 2019 Buseğğ ❣️ (338 puan) tarafından soruldu
28 cevap 473 göst.
27, Nisan, 27 Aylin Hüma (3,406 puan) tarafından soruldu
16 cevap 289 göst.
16, Nisan, 16 Aselasel1 (12 puan) tarafından soruldu
14 cevap 225 göst.
24, Mart, 24 ❣2 Prenses Annesi ❤ (348 puan) tarafından soruldu

79,837 soru

2,102,984 cevap

6,981 kullanıcı

...