0 oy
281 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (74 puan) tarafından
Kızlar 8 haftalık bos kese vardı doktor 2 hafta bekleyelim dedi sabah ve simdi lekelenme gordum acaba dusukmu oluyor

3 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Gitsene hastaneye bacım biz bilemeyiz beklemenin anlamı yok git bir muayene ol

(74 puan) tarafından
Gidiyorum zaten canım boyle bı olay yasayan varmı diye sordum
(34,544 puan) tarafından
Her vücut farklı belirti verir sağlıklı olur insAllah
-Reklam-
0 oy
(1,239 puan) tarafından
Muhtemelen düşük olabilir. Rabbim hakkinda hayirlisini versin canım.
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Yerlesme kanaması da olabilir düsükte Dr una git.. 
(74 puan) tarafından
Tesekkr ederim
(15,126 puan) tarafından
Rica ederim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 305 göst.
27 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kirazim (259 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 433 göst.
18 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Papatyasever (4,908 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 324 göst.
12 Nisan 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 438 göst.
11 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Selcan35 (82 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,601 soru

24,671,204 cevap

367,272 kullanıcı

...