0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (637 puan) tarafından
Genelde hangi ürünleri tercih ediyorsunuz? Bide bebe bisküvisi ben hep eti alırdım. Ülker indirime girmiş tadı nasıl iyi mi kızlar? 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,734 göst.
14 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Serap2020. (637 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,562 göst.
0 oy
6 cevap 308 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Asilim (6 puan) tarafından soruldu
+1 oy
29 cevap 1,805 göst.
27 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,822 cevap

367,250 kullanıcı

...