.........
3 çocuğa rağmen İçiyorum ben kızz çay keyfimden ödün vermem hiç
Bide sıcak içeyim diye ağzını yakanlar var
Ayenn öyle ama hayırlı bir eşin varsa sıcakta içiyorsun
Çay içmediğim için sorun tinne soğuk olsada bir olmasada sjdjsj
Katılmıyorum. Çayı her daim sıcak içerim. Çay keyfimden asla ödün vermem
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın