529 göst.
(5 puan) tarafından

Esim ilk evlendiğimizde bundan daha iyidi biz onun ailesi ile yaşıyoruz ve kaynanam ve kayinpederim herşeye karışıyor bir çocuğum var ona müdahale etmeme bile izin vermiyorlar kayinpederim bazen çok iyi ama hasta kendisi  bazen öyle tepkiler veriyor ki deli oluyorum ve eşim hiç bir zaman arkamda durmuyor ailesine özellikle annesine çok düşkün çok sıkıldım artık ne  yapacağımı bilmiyorum artık çok ağlıyorum

2 Cevaplar

+1 oy
(641 puan) tarafından

Ay bıktım ya bunları okumaktan sözüm sana değil canım ama bıktım ezdirmeyin kendinizi ya anlamadım ben bu işi altta kalmayın eşin de arkadan da duruyorsa anasiyla yaşasın o zaman öyle eş s eolmaz zaten ancak ihtiyaçları için seni kullanır o kadar .Adı üzerinde eş senin eşin benzerini yani kırmadan uyarmaya bilmiyor orta yolu bulamıyordu ezdirme kendini

(5 puan) tarafından
İşte elimden birşey gelmiyor ki eşim beni anlamıyor ki varsa yoksa kendi ailesi bu da benim zoruma gidiyor işte
(641 puan) tarafından
Nasıl elinden birşey gelmiyor Allah aşkına ya söyleyeceksin gerekeni bu şekilde olmaz lutfen
+1 oy
(6,886 puan) tarafından

Ben anlamiyorum zaten nasil ikna olup kaynananizin evine gelin giriyosunuz. Ben o kadar severim kayinvalidemi samimiyiz canimdir ama ayni evde yasamak istemem. He Allah korusun mecbur kalir basim gözüm üstüne o ayri. Ama boyle kaynanamla oturuyorum diyenlere gercekten cok sasiriyorum. Ayni evin icinde karismasa garip olurdu. Karışırlar tabi

(5 puan) tarafından
Malesef yaptım öyle bir hata ama şimdide içinden çıkamıyorum işte
(3,769 puan) tarafından
Harbiden bende hic hiç anlamıyorum yuva üstüne yuva kurulmaz derler.. küçücük bir ev olsun yeter yani ben gercek hayatımda bir tane bile arkadaşım tanıdığım yok kayinvalidesiyle oturan alt üst aynı apartmanda var da aynı ev bilmiyorum ya eskiden oluyomuş şuanda olmaması gereken biseymis gibi geliyo.. şöyle bir ornek vereyim annem babam dedem babannem biz büyük bir aile olarak yaşadık ve geçen yıl babannem dedem vefaat etti annem ve babam daha önce hiç kârı koca gibi aynı sofrada oturmadı dışarı çıkıp birlikte yemek yemedi dolaşmadı ve şuanda öyle bocaliyolar ki anlatamam canları sıkılıyo alışkın değiller 65 kusur yaşındalar birlikte sohbet etmeyi bile bilmiyolar.. tamam onların zamanında vardı da şuanda anlam veremiyorum.. he bide şöyle bişey yuva falan olmuyo o adam koca değil evin oğlu anasının babasının oğlu oluyo zamanlada gelin evin kızı ama karı koca eş yuva kavramı olmuyo kendim en yakınımdan ailemden biliyorum çok şükür ben dede babanne sevgisi gördüm ama şuanda annem ve babamı görüyorum keşke birlikte yaşamasalarmış diyorum babam utaniyo  annemi yemeğe götür diyorum utanırım diyo o kuşağın insani böylede artık bizler böyle olmayalım yuvamız olsun ailemiz olsun diyosak yuva kuralım..

İlgili sorular

28 cevap 866 göst.
10, Mart, 10 New mom (2,199 puan) tarafından soruldu
5 cevap 524 göst.
6 cevap 488 göst.
14, Aralık, 2018 Anb (14 puan) tarafından soruldu
15 cevap 327 göst.
23 saat önce Aleyna Yalçın (21 puan) tarafından soruldu
3 cevap 187 göst.
30, Temmuz, 30 Gizem751 (56 puan) tarafından soruldu
13 cevap 377 göst.

27,433 soru

257,788 cevap

464,898 yorum

3,091 kullanıcı

Kategoriler

...