Yastıkla boğuşurken böyle uyuya kaldı :D hamilyken bende böyle kolunda bacağımda yastiklarla yatiyodum çok rahat oluyo paşam biliyo keyfini ya :D
Yatişa bak ya bende hamilelikten dolayi boyle uyuyorum cok rahat
Yastık yordu demekki minik adamı
Oy maşallah paşaya
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın